Han vil ikke ud med hvor den er købt, men sælger sagde således.
Jeg vil blot høre om hvad i siger, for den besked får man også ved køb af kaniner, men der skader det mere end det gavner. Er det det samme hos hamstere, eller må han beholde sin sten?

De må ikke få de frugtgrene, hvor der ef sten i, altså kirsebær, blommer og sådan noget. De må godt få æble-, pæregrene osv.Monty86 skrev:Tak for hurtigt svar
Den bliver fjernet igen med det samme.
De må få frugtgrene, dog ikke frugttræer med sten pga blåsyren ikke? Men ellers er jeg lidt i tvivl.
Jeg så nogle gnavepinde i den lokale dyrebutik, må han få sådan nogen selvom der ikke står hvad det er for type træ?
Så lærte jeg da også lidt. Jeg har altid hørt/set, at alle ting man tog udefra, som sten, grene osv. Skulle koges eller vaskes og måske endda vaske det i rodalon vand.burrus skrev:Jeg har nu ALDRIG kogt grenene - og det behøver man altså ikke at begynde på... Det er spildte kræfter og gør bare en frisk og indbydende gren til noget kedeligt stads rent smagsmæssigt for hamsteren![]()
Der findes næsten ikke noget bedre udtryk på hamsteren, end når den lige har fået en helt frisk forårsgren med både skud og blade og hamsteren går helt i selvsving med at plukke og gnave i den