jeg har undret mig over en ting længe nu, Jeg fik jo Minnie tilbage i december, hun blev beskrevet som meget tam, men havde boet et stykke tid en garage og havde lidt anderledes forhold end jeg synes en hamster bør have. Nå, men da jeg fik hende var hun meget fremme og ude og hilse på og tit kunne jeg sidde derinde længe uden hun trak sig tilbage eller gik ind i sin hule. Men nu her siden januar er hun begyndt kun at komme ud omkring kl 20 og få sin mad og når hun har fået den piler hun ind i sin hule og bliver der. Jeg kan hvis jeg er heldig lokke hende ud igen for en kort bmærkning, ellers bliver hun derinde. Jeg kan ikke tage hende op så når hun har skulle afsted til dyrlægen eller have renset bur må jeg lokke hende op i en transport kasse, lige som dyrlægen ikke har kunne tage hende op. Men det der undre mig er hun har ændret adfærd sådan på den måde? Jeg snakker med hende hver aften når hun får mad og kigger ind flere gange men der er hun i huset. jeg tænker om hun bare er blevet tryg ved buret og det faktum hun nu har en hule at gemme sig i og flere andre gemmesteder?
tænkte der måske er nogle herinde der har et bud?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)