Mr. Johnson
Re: Mr. Johnson
Ja jeg forstår det altså heller ikke, hos "min" land og fritid har jeg spurgt flere gange, og jeg forstår det slet ikke når de føre mærket til andre gnavere.
Fra mig og Zoo
Der hvor jeg ikke kunne få Mr. Johnsons, det hedder slet ikke Land og fritid, sorry, men Pet House. Har lige været der inde og de har fået det hjem igen, til 37,- for 900 gram
Og det var rigtig nok, den forhandler de plejede at få det fra var holdt op med at få det, men som hun sagde, langt om længe har de fundet en der føre det
Og det var rigtig nok, den forhandler de plejede at få det fra var holdt op med at få det, men som hun sagde, langt om længe har de fundet en der føre det
Fra mig og Zoo
Er glad for at læse, at Mr. Johnson foder er kvalitetsfoder. Vi har fodret med det siden vi fik det anbefalet af en dyrehandler, men da det først for nyligt at vi har fået kontakt med andre hamsterfolk (her og på facebook) har jeg ikke vidst, om det var et rigtig godt foder.Synes selv det så lækkert ud, men man ved jo aldrig sådan noget rigtigt og jeg må indrømme, at jeg ikke altid stoler på dyrehandlere angående foder. De vil jo bare gerne sælge
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
-
Jeg bruger det som godbidder til mine små dværge. Ellers så får de altromin, grønsager og melorme
Vi bruger det også efter råd af Annette Gregersen. Vores fungerer rigtig fint på det, men de får selvfølgelig en masse andre lækre ting ved siden af. Syns det dufter herligt og mine basser elsker det.
Hos mig er det så ikke det foder der bliver spist mest af, de tager det, men ikke så meget som det fra Rodipet, de får begge dele lige pt.
Fra mig og Zoo
Ved mig er det lidt forskelligt om det spises..
Snehvide har sine ture med at grovæde og så stopper hun igen. Men det er det foder hun alligevel spiser mest af, ud af alle de mærker jeg har prøvet.
Flora og Fauna får det ikke, de bliver simpelthen for fede xD Så i stedet for de en hamsterblanding fra tyskland, men jeg overvejer at skifte dem over til altromin.
Snehvide har sine ture med at grovæde og så stopper hun igen. Men det er det foder hun alligevel spiser mest af, ud af alle de mærker jeg har prøvet.
Flora og Fauna får det ikke, de bliver simpelthen for fede xD Så i stedet for de en hamsterblanding fra tyskland, men jeg overvejer at skifte dem over til altromin.