Hjemmelavede hamsterguf meget populært!
Hjemmelavede hamsterguf meget populært!
Hej :D Idag har jeg valgt at fejre Feta blev 1 år om 1,5 uge men da hun tager på sommerferie hos Jeanne imorgen ville jeg gerne fejre hende lidt :lol:
Så kiggede herind om der var nogen der lavede hamsterguf selv og fandt ud af man godt kunne bruge mel og så gik jeg bare igang :lol: :lol:
Har fået lavet to slags godbidder men den nemmeste at lave var kalrt favoritten hos både hamsterne og mine brødre :lol: :lol: :oops:
men her er opskriften hvis i skulle få lyst til at lave dem :D :
1 banan
0,5 æble
2 jordbær
1 dl havregryn
hvedemel
0,75 dl vand
1. tænd ovnen på 100 grader
2. Først tager du æblet, havregrynene, bananen og vandet og blender.
3. Blander hvedemel i indtil det ikke klistrer mere.
4. Du ruller dejen til en lang tynd pølse
5. Sætter pølsen på en bageplade med bagepapir midt ind i ovnen
6. Bag dejen i 10 min
7. Tag dejen ud af ovnen og skær pølsen i små skiver
8. WUPTI lækre hamster godbidder
Så kiggede herind om der var nogen der lavede hamsterguf selv og fandt ud af man godt kunne bruge mel og så gik jeg bare igang :lol: :lol:
Har fået lavet to slags godbidder men den nemmeste at lave var kalrt favoritten hos både hamsterne og mine brødre :lol: :lol: :oops:
men her er opskriften hvis i skulle få lyst til at lave dem :D :
1 banan
0,5 æble
2 jordbær
1 dl havregryn
hvedemel
0,75 dl vand
1. tænd ovnen på 100 grader
2. Først tager du æblet, havregrynene, bananen og vandet og blender.
3. Blander hvedemel i indtil det ikke klistrer mere.
4. Du ruller dejen til en lang tynd pølse
5. Sætter pølsen på en bageplade med bagepapir midt ind i ovnen
6. Bag dejen i 10 min
7. Tag dejen ud af ovnen og skær pølsen i små skiver
8. WUPTI lækre hamster godbidder
-
Niice
Tror jeg lige jeg skal prøve på et tidspunkt
Tror jeg lige jeg skal prøve på et tidspunkt
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com
http://www.mel-bollen.weebly.com
-
-
-
eller hvis man bare har mange hammi'er at forkæle :whistleliv skrev:de vil være bløde og derfor skal man ikke lave for mange da de skal stå i køleskabet og muligvis kan blive gamle efter en uge så det er bare hvis hamserne skal forkæles rigtig meget om søndagen eller noget
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
nemlig Pia :lol: :lol:burrus skrev:eller hvis man bare har mange hammi'er at forkæle :whistleliv skrev:de vil være bløde og derfor skal man ikke lave for mange da de skal stå i køleskabet og muligvis kan blive gamle efter en uge så det er bare hvis hamserne skal forkæles rigtig meget om søndagen eller noget