Kaninpiller i Harry Hamster foder?

Beskrivelse mangler
Låst
Bella

Kaninpiller i Harry Hamster foder?

Indlæg af Bella » 12. jul 2009 18:24

Nu bruger jeg foder fra Best Friend, der hedder Choice til kanin og gnaver.
Er Harry Hamster bedre ? Nogen der har erfaring med det ?

contraria

Indlæg af contraria » 12. jul 2009 18:30

jeg vil hellere bruge deres gary gerbil til hamsterne ind harry hamster.
de venligste hilsner amanda

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 12. jul 2009 18:31

Nu bruger jeg ikke selv alle disse blandninger for jeg køber 25 kg sække da sådan en lille pose ikke ville holde længe herhjemme. :lol:

Men jeg undgår blandninger der indeholder grønt/kanin piller for jeg har atter aldrig mødt eller haft en hamster der gad at spise dem. :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Bella

Indlæg af Bella » 12. jul 2009 19:06

Det vil jeg kigge på contraria :)

Benjamin
Gurli gider heller ikke spise dem. Hvad køber du af foder til dine ?

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 14. jul 2009 13:50

Benjamin skrev:Nu bruger jeg ikke selv alle disse blandninger for jeg køber 25 kg sække da sådan en lille pose ikke ville holde længe herhjemme. :lol:
Hvor køber du det henne Benjamin?

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 14. jul 2009 14:22

Mahonia skrev:
Benjamin skrev:Nu bruger jeg ikke selv alle disse blandninger for jeg køber 25 kg sække da sådan en lille pose ikke ville holde længe herhjemme. :lol:
Jeg køber dem i Dyrenes nr1 i Kalundborg, og det er den eneste af de butikker der findes i dk.
godt nok sender de ting med posten men jeg tror nu at 25 kg foder er lidt svært at få sendt. :lol:

Men altså store sække foder kan købes i diverse foderstoffer rundt omkring i landet. :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 14. jul 2009 14:27

Benjamin skrev:
Mahonia skrev:
Jeg køber dem i Dyrenes nr1 i Kalundborg, og det er den eneste af de butikker der findes i dk.
godt nok sender de ting med posten men jeg tror nu at 25 kg foder er lidt svært at få sendt. :lol:

Men altså store sække foder kan købes i diverse foderstoffer rundt omkring i landet. :D
Okay, tak Benjamin. Så må jeg nok rundt og kigge, for den sidste sæk foder, jeg købte hos DLG, indeholdt en masse kaninpiller og det plejer det ikke at gøre.  :?
De har ikke altid det samme foder, så jeg må tage, hvad de nu har i sække.

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 14. jul 2009 15:30

Mahonia skrev:
Benjamin skrev:
Mahonia skrev: Hvor køber du det henne Benjamin?

Okay, tak Benjamin. Så må jeg nok rundt og kigge, for den sidste sæk foder, jeg købte hos DLG, indeholdt en masse kaninpiller og det plejer det ikke at gøre.  :?
ta og ring til Maxizoo i aalborg, de har det en blandning der hedder hamster crispy lux og de er uden piller og mine spiser det hele nu, men kan ikke huske om der er 15 eller 20 kg i sækken.

kan være jeg kan finde stregkoden da det er den de bestiller fra.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 20. jul 2009 16:07

AnetteFrost skrev:
Mahonia skrev:
Benjamin skrev: Jeg køber dem i Dyrenes nr1 i Kalundborg, og det er den eneste af de butikker der findes i dk.

ta og ring til Maxizoo i aalborg, de har det en blandning der hedder hamster crispy lux og de er uden piller og mine spiser det hele nu, men kan ikke huske om der er 15 eller 20 kg i sækken.

kan være jeg kan finde stregkoden da det er den de bestiller fra.
farmland i randers
de har også hamster crispy min er helt vild med det! :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Låst