Kaninpiller i Harry Hamster foder?
Kaninpiller i Harry Hamster foder?
Nu bruger jeg foder fra Best Friend, der hedder Choice til kanin og gnaver.
Er Harry Hamster bedre ? Nogen der har erfaring med det ?
Er Harry Hamster bedre ? Nogen der har erfaring med det ?
Nu bruger jeg ikke selv alle disse blandninger for jeg køber 25 kg sække da sådan en lille pose ikke ville holde længe herhjemme.
Men jeg undgår blandninger der indeholder grønt/kanin piller for jeg har atter aldrig mødt eller haft en hamster der gad at spise dem.
Men jeg undgår blandninger der indeholder grønt/kanin piller for jeg har atter aldrig mødt eller haft en hamster der gad at spise dem.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
Jeg køber dem i Dyrenes nr1 i Kalundborg, og det er den eneste af de butikker der findes i dk.Mahonia skrev:Hvor køber du det henne Benjamin?Benjamin skrev:Nu bruger jeg ikke selv alle disse blandninger for jeg køber 25 kg sække da sådan en lille pose ikke ville holde længe herhjemme.
godt nok sender de ting med posten men jeg tror nu at 25 kg foder er lidt svært at få sendt.
Men altså store sække foder kan købes i diverse foderstoffer rundt omkring i landet.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
Okay, tak Benjamin. Så må jeg nok rundt og kigge, for den sidste sæk foder, jeg købte hos DLG, indeholdt en masse kaninpiller og det plejer det ikke at gøre. :?Benjamin skrev:Jeg køber dem i Dyrenes nr1 i Kalundborg, og det er den eneste af de butikker der findes i dk.Mahonia skrev:Hvor køber du det henne Benjamin?Benjamin skrev:Nu bruger jeg ikke selv alle disse blandninger for jeg køber 25 kg sække da sådan en lille pose ikke ville holde længe herhjemme.
godt nok sender de ting med posten men jeg tror nu at 25 kg foder er lidt svært at få sendt.
Men altså store sække foder kan købes i diverse foderstoffer rundt omkring i landet.
De har ikke altid det samme foder, så jeg må tage, hvad de nu har i sække.
-
ta og ring til Maxizoo i aalborg, de har det en blandning der hedder hamster crispy lux og de er uden piller og mine spiser det hele nu, men kan ikke huske om der er 15 eller 20 kg i sækken.Mahonia skrev:Okay, tak Benjamin. Så må jeg nok rundt og kigge, for den sidste sæk foder, jeg købte hos DLG, indeholdt en masse kaninpiller og det plejer det ikke at gøre. :?Benjamin skrev:Jeg køber dem i Dyrenes nr1 i Kalundborg, og det er den eneste af de butikker der findes i dk.Mahonia skrev: Hvor køber du det henne Benjamin?
kan være jeg kan finde stregkoden da det er den de bestiller fra.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
farmland i randersAnetteFrost skrev:ta og ring til Maxizoo i aalborg, de har det en blandning der hedder hamster crispy lux og de er uden piller og mine spiser det hele nu, men kan ikke huske om der er 15 eller 20 kg i sækken.Mahonia skrev:Okay, tak Benjamin. Så må jeg nok rundt og kigge, for den sidste sæk foder, jeg købte hos DLG, indeholdt en masse kaninpiller og det plejer det ikke at gøre. :?Benjamin skrev: Jeg køber dem i Dyrenes nr1 i Kalundborg, og det er den eneste af de butikker der findes i dk.
kan være jeg kan finde stregkoden da det er den de bestiller fra.
de har også hamster crispy min er helt vild med det!
Kærlige hamster hilsner Kathrine.