Hej alle sammen,
Jeg har et lille problem med vores Robor, de gidder ikke at spise deres frugt og grønt, har prøvet at give dem banan, æble, agurk, salat, gulerod men de spiser det ikke, ved snart ikke hvad jeg skal gøre. har i nogle forslag..
Vil ikke spise frugt og grønt
-
måske er de bare ikke sultne eller bryder sig ikke om det grønne, en de tager ikke skade af ikke at få det
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Okay, jeg ser tiden an og giver dem lidt en gang imellem, og ser om de begynder at spise det gør de ikke det ja så må de undvære, syntes bare de skulle ha lidt sundt og godt :oops:darkangel87 skrev:måske er de bare ikke sultne eller bryder sig ikke om det grønne, en de tager ikke skade af ikke at få det
Mine roboer kan ellers normalt godt lide gullerod, men det er jo igen begrænset hvor store mængder sådan en lille hamster spiser.
Og det kan jo også være at dine har så meget andet godt så de hellere vil spise det end de vil spise grønt.
Du kan også give dem lidt fint græs eller et mælkebøtte blad en gang imellem.
Du kan også prøve at rive gullerødderne og give dem det i en skål for så er det lidt lettere for dem at spise.
Og det kan jo også være at dine har så meget andet godt så de hellere vil spise det end de vil spise grønt.
Du kan også prøve at rive gullerødderne og give dem det i en skål for så er det lidt lettere for dem at spise.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
Det var en god ide det med at rive det, det prøver jeg..Benjamin skrev:Mine roboer kan ellers normalt godt lide gullerod, men det er jo igen begrænset hvor store mængder sådan en lille hamster spiser.
jeg giver den ikke så store stykker og ikke ret meget, men de syntes det er sjovt at ligge det i deres badesand og i jorden så kan jeg næste morgen grave efter det, mens de sidder og kigger
jeg prøver i aften at rive et æble til dem
Tak benjamin for en god ide