1. Jeg har læst at min guldhamster kan have stor glæde af at få en hasselnød med skal på, så hun skal arbejde for sagen. Hvor ofte må hun få sådan en nød ? (hun er ca 8 mdr. og vejer 140 gram).
2. Hvor små stykker foder gider de gå rundt og samle ? Her tænker jeg på fx at kvase hendes diverse tørfoder så hun skal finde mindre og flere stykker.
3. De må jo ikke få hø pga deres kindposer. Men må hun få en lang spaghetti som underholdning eller er den også for farlig ?
Håber I kan og vil hjælpe en newbie :D
hele hasselnødder, spaghetti og tørfoder ?
-
Hassel nødder må de gerne få, så giv hende bare en når du syntes :)
Grunden til at de ikke må få hø er at det kan stikke hul på kindposerne, så giv hende gerne kogt spaghetti uden for meget salt, det er ret sjovt at se hvordan de kan "nedlægge" en lang spaghetti :lol:
Mine dyr har en madskål hor deres tørfoder kommer i, så tror ikke de gider gå og lede efter foder :D men prøv dig frem, så kan du hurtigt se om hun gider lede efter mad![:wink:](//cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f609.png)
Grunden til at de ikke må få hø er at det kan stikke hul på kindposerne, så giv hende gerne kogt spaghetti uden for meget salt, det er ret sjovt at se hvordan de kan "nedlægge" en lang spaghetti :lol:
Mine dyr har en madskål hor deres tørfoder kommer i, så tror ikke de gider gå og lede efter foder :D men prøv dig frem, så kan du hurtigt se om hun gider lede efter mad
![:wink:](http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f609.png)
Tak for svar :D
Blomst leder gerne efter mad. Hun er nærmest en støvsuger ! *g*.
Hun er ikke forslugen men altid godt at have et lager jo *g*.
Men hun gider ikke gnave i noget, ej heller friske grene udefra så bedst hun skal bruge bisserne så på foderet så de kan blive slidt. Også derfor jeg gerne ville have gang i nogle hårde nødder.
Blomst leder gerne efter mad. Hun er nærmest en støvsuger ! *g*.
Hun er ikke forslugen men altid godt at have et lager jo *g*.
Men hun gider ikke gnave i noget, ej heller friske grene udefra så bedst hun skal bruge bisserne så på foderet så de kan blive slidt. Også derfor jeg gerne ville have gang i nogle hårde nødder.