foder til et kræsent hamster

Beskrivelse mangler
Låst
hr. lakris

foder til et kræsent hamster

Indlæg af hr. lakris » 14. aug 2011 08:00

hej mit hamster er kræsent.
hvil i ikke give nogle gode råd til foder

Josephine

Indlæg af Josephine » 14. aug 2011 10:43

Det har jeg virkelig også prøvet med et hamster! Det er godt nok også bare bøvlet...
Du kunne prøve dig frem og se hvad den kan lide? Det gjorde jeg, og det viste sig, at det var en helt speciel og billig hamsterfoder som den E-L-S-K-E-D-E! :)
Hilsen Josephine og hamsteren Sokrates!

Wampi

Indlæg af Wampi » 14. aug 2011 11:22

har selv oplevet hamstere der var kræsne med deres godbidder...

men med tørfoderet holdt jeg fast ved det vi havde og de spiste det til sidst alligevel...

overvej om du måske giver for mange godbidder så den ikke gider sit almindelige foder fordi den er mæt af godbidderne...

kig efter blandinger uden alt for meget korn og kaninpiller i.. det er oftest det jeg har set efterladt ved burskift her...

hvor ofte fodrer du og hvor store mængder? og hvad slags hamster er det?

Overvej om du måske giver for stor en portion mad og for hurtigt giver nyt så den kun tager de lækreste ting fra såsom solsikker og andre usunde ting...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

hr. lakris

Indlæg af hr. lakris » 15. aug 2011 19:32

okey men har du en gode ide til godt foder eller gode godbider for giver kun nyt når den næsten er tom og der kun ligger sådan nogle grønne stænger og nogle andre ting tilbage det tar bare dobelt så lang tid for ham og få spist det som min vinenes dværghamster og så er han tynd

Joy

Indlæg af Joy » 16. aug 2011 18:50

Prøv med altromin det er piller så han ikke kan sortere og min elsker det, det gør også at du kan give mindre godbidder for så er de mere intrasanter eftersom det kun er piller udover dem og mindre godbidder betyder at den spiser flere piller med de gode vitaminer og så burde han tage på.
Knus Emma,
Til minde om alle mine tidligere dejlige dyr. Og en knuser ti mine to dejlige katter og hamsteren Joy

Låst