spørge om morgenmad til hamster

Beskrivelse mangler
Låst
Chajep
Indlæg: 44
Tilmeldt: 19. dec 2011 08:13

spørge om morgenmad til hamster

Indlæg af Chajep » 7. feb 2012 22:23

Må hamster få Cornflakes og Multi Cheerios der er mange fiber og fuldkorn i.
Altså indhold : Majs, Havre, Ris, Hvede. Må Hamster godt få dem så kunne jeg blandet sammen med Whiskat kattefodre ?

Lade mig høre gerne fra dig / jer snart.

Mvh
Chajep
Vi har kun dvæghamster, vi elsker dvæghamster de er bare så sød og elsker at snakke med dem hverdage :-)

malthesmor
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 16. sep 2008 20:36

Indlæg af malthesmor » 7. feb 2012 23:00

Kun som snack :)
dvs. en enkelt engang imellem.

Chajep
Indlæg: 44
Tilmeldt: 19. dec 2011 08:13

Indlæg af Chajep » 7. feb 2012 23:02

malthesmor skrev:Kun som snack :)
dvs. en enkelt engang imellem.
Okay whiskas fodre bare give som passer dem ? og hvor meget må man få de disse som morgenmad ? og hvad må man fodre hvis jeg ville blandet sammen end købe hos dyrhandlen da det er billigt hvis man blandet selv sammen. Hvad må fodre hamster godt ?
Vi har kun dvæghamster, vi elsker dvæghamster de er bare så sød og elsker at snakke med dem hverdage :-)

malthesmor
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 16. sep 2008 20:36

Indlæg af malthesmor » 7. feb 2012 23:07

En god grundfoder er fint til hamster, jeg blander 100 g katte tørkost i et kg grundfoder.
Hvis de har tørkost (grundfoder) hele tiden er det ikke nødvendigt at give dem morgenmad :)

Så er det bedre at give en snack eller lidt grønt engang imellem :)

Chajep
Indlæg: 44
Tilmeldt: 19. dec 2011 08:13

Indlæg af Chajep » 7. feb 2012 23:09

malthesmor skrev:En god grundfoder er fint til hamster, jeg blander 100 g katte tørkost i et kg grundfoder.
Hvis de har tørkost (grundfoder) hele tiden er det ikke nødvendigt at give dem morgenmad :)

Så er det bedre at give en snack eller lidt grønt engang imellem :)
Tak for oplyst
Vi har kun dvæghamster, vi elsker dvæghamster de er bare så sød og elsker at snakke med dem hverdage :-)

malthesmor
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 16. sep 2008 20:36

Indlæg af malthesmor » 7. feb 2012 23:13

Chajep skrev:
malthesmor skrev:En god grundfoder er fint til hamster, jeg blander 100 g katte tørkost i et kg grundfoder.
Hvis de har tørkost (grundfoder) hele tiden er det ikke nødvendigt at give dem morgenmad :)

Så er det bedre at give en snack eller lidt grønt engang imellem :)
Tak for oplyst
så lidt

Låst