God mad, som kan fede op

Beskrivelse mangler
Låst
Thitte

God mad, som kan fede op

Indlæg af Thitte » 27. maj 2013 16:30

Hej alle!

Jeg har skrevet en tråd ang. min dværg Mikkel, som lider af meget kløe.
Han har nu tabt sig meget og før vi tør behandle med Imovec, skal han tage på igen i en fart :-)
Han er derfor kommet på fede-op kur, og får alle sine livretter, problemet er bare, at hans livrettet er salat og agurk, hvilket man jo ikkw tager voldsomt på af.
Han får Hamster Crispy som har højt indhold af korn, han elsker pinjekerner og hørfrø, som han også får og havregrød kan også godt ligw klemmes ned. Jeg har de sidste gange lavet den med killingemælk, for det virker bare på ham - og han kan også godt lide bare at få en dråbe killingemælk - må han godt få det??
Hvad kan jeg ellers give, som har højt kalorieindhold, så han kan tage på i en fart?
Kattemad/hundemad gider han ikke, så det duer desværre ikke. Han vil hellere ikke spise melorme :-(

Alle råd modtages med kyshånd!
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Luna

Re: God mad, som kan fede op

Indlæg af Luna » 27. maj 2013 18:38

Jeg har noget modermælkserstatning til killinger som jeg brugte da mine hamsterunger skulle flaskes op. Du må gerne komme og hente en pose af det, hvis du kommer forbi aalborg :) Har alligevel så meget jeg ikke når at få det brugt :)
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

Thitte

Re: God mad, som kan fede op

Indlæg af Thitte » 27. maj 2013 22:54

Luna skrev:Jeg har noget modermælkserstatning til killinger som jeg brugte da mine hamsterunger skulle flaskes op. Du må gerne komme og hente en pose af det, hvis du kommer forbi aalborg :) Har alligevel så meget jeg ikke når at få det brugt :)
Åh, tusind tak! Det ville være alletiders, Nikoline :-D Jeg sender dig lige en besked på Facebook.
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Låst