Hø
Re: Hø
Hvis det er meget stift hø, så kan det godt prikke hul på kindposerne. Men det er ikke kun dette man skal være opmærksom på, hø kan indeholde en masse dyr (mider osv.), og når først man har fået dem ind, så er det altså svært at komme af med dem igen.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Ja der er mange skræk senarier, men jeg bruger ikke stift hø, og jeg er ikke så bange for de dyr, jeg tror at de kan komme med hjem uanset om man køber, bundstrøelse eller andet da de kan være alle steder, i sær når folk må ha' deres hunde med ind i butikkerne
Fra mig og Zoo
Helt enig med dig. Jeg er altid bange for at få små kryb med hjem, når jeg køber strøelsePiaH skrev:Ja der er mange skræk senarier, men jeg bruger ikke stift hø, og jeg er ikke så bange for de dyr, jeg tror at de kan komme med hjem uanset om man køber, bundstrøelse eller andet da de kan være alle steder, i sær når folk må ha' deres hunde med ind i butikkerne
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Fie, Eli og Maria
Jeg er holdt op med at være bange for det, for det kan komme uanset hvordan man vender og drejer det, og så har jeg det sådan at man skal passe på man med at gøre alting så sterilt som over hovedet muligt, det tror jeg giver mange skavanker, både til mennesker og dyr.Maria1997 skrev:Helt enig med dig. Jeg er altid bange for at få små kryb med hjem, når jeg køber strøelsePiaH skrev:Ja der er mange skræk senarier, men jeg bruger ikke stift hø, og jeg er ikke så bange for de dyr, jeg tror at de kan komme med hjem uanset om man køber, bundstrøelse eller andet da de kan være alle steder, i sær når folk må ha' deres hunde med ind i butikkerne
Fra mig og Zoo
Nu er det altså almindelig kendt at hø ofte indeholder små dyr - og hamsteren har ikke brug for nogle af de ting i hø overhovedet, så hvorfor tage chancen? Jeg kan i hvert fald ikke se grunden til det, når hamsteren har det mindst lige så godt uden
Hmm jeg er godt nok heller ikke glad ved tanken om at slæbe mider o.a. med hjem i bundstrøet. Findes det i al "naturlig" bundstrø f.eks. hemp? Regner ikke med at det findes i Carefresh f.eks.
Men jeg er enig i at det kan blive FOR sterilt, både for mennesker og dyr. Er det for sterilt tåler man ingenting.
Nu har jeg lige givet mine roboer friske æblegrene, der kan vel også sidde masser af mider i?
Men jeg er enig i at det kan blive FOR sterilt, både for mennesker og dyr. Er det for sterilt tåler man ingenting.
Nu har jeg lige givet mine roboer friske æblegrene, der kan vel også sidde masser af mider i?
Jeg har prøvet at give vores en lille smule urtegræshø (http://www.lux-shoppen.dk/urtegraeshoe- ... jnIflGjVX8 - utrolig lækkert hø!), og det gad de nu godt at spise lidt af. Men det er ikke en del af deres kost, så de fik bare en lille smule som var der nogle grønsager
Jeg har ikke hørt om mider i hemp. Det er jo behandlet så vidt jeg har forstået
-
Jeg vil personlig aldrig bruge hø da jeg har det som nogen af jer andre, hvorfor tage chancen.
Jeg kan også huske en her på forum hvor en af hendes hamstere fik et stykke hø i numsen og heldigvis skete der ikke noget. Men jeg kan personligt ikke se hvad mine hamstere ville få ud af at bruge hø.
Jeg kan også huske en her på forum hvor en af hendes hamstere fik et stykke hø i numsen og heldigvis skete der ikke noget. Men jeg kan personligt ikke se hvad mine hamstere ville få ud af at bruge hø.
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk