vi har nemlig en skov fuld af træer
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
hvis de altså kan tåle lærk?
harpiks tror jeg ikke der er i det træ jeg finder i brændelyetOdgaard skrev:Der er harpiks i lærk + at det er fuld af små splinter, så jeg tror ikke det er så godt.
well deter det samme "store" stykke som er på nederste billeder - der ligger det bare nedMahonia skrev:Det stykke helt oppe til venstre på 1. billede ser noget farlig ud synes jeg.
Det står lidt på skrå og ser spidst ud.
burrus skrev:well deter det samme "store" stykke som er på nederste billeder - der ligger det bare nedMahonia skrev:Det stykke helt oppe til venstre på 1. billede ser noget farlig ud synes jeg.
Det står lidt på skrå og ser spidst ud.men den spids kan hurtigt fikses med en hobby kniv
nje nejMahonia skrev:burrus skrev:well deter det samme "store" stykke som er på nederste billeder - der ligger det bare nedMahonia skrev:Det stykke helt oppe til venstre på 1. billede ser noget farlig ud synes jeg.
Det står lidt på skrå og ser spidst ud.men den spids kan hurtigt fikses med en hobby kniv
Men ville du bruge det som strøelse da?
sjovt - det har jeg aldrig oplevet med det lærk fra vores skovOdgaard skrev:Det jeg tænker på med splinterne er at vi har lavet højbede af lærk, og hvis man bare sætter hånden på det, så bliver man fyldt af bitte bitte små splinter.