reden flyttet...!

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Låst
liv

reden flyttet...!

Indlæg af liv » 13. jan 2009 19:56

heeeeej så bare lige kort feta har valgt at flytte sin rede men over i sandbadet!! kan ungerne klarer sandet?

PS: der er også ret meget savsmuld deri :wink:  :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 13. jan 2009 20:23

det mener jeg faktisk at der er nogen der oplevede for nylig. Prøv måske at søge.
Tror ikke der sker noget
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 13. jan 2009 20:30

Det tvivler jeg stærkt på at der sker noget ved :)
Der er vist et eller andet med hamstere og sandbads-reder .. Både min Domino og Tyson har lavet rede i deres sandbad :lol:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

liv

Indlæg af liv » 13. jan 2009 20:42

FrkHoumann skrev:Det tvivler jeg stærkt på at der sker noget ved :)
Der er vist et eller andet med hamstere og sandbads-reder .. Både min Domino og Tyson har lavet rede i deres sandbad :lol:
det er der vist :lol: feta ELSKER også bare sit sandbad men tænkte mere på de små unger om sandet klistrede sig fast eller noget :wink: skulle lige til at skrive om de fik det i øjnene men lige nu har de ingen øjne!! :roll:  :roll:  :lol:

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 13. jan 2009 20:49

Jeg husker godt der var nogen der spurgte til det samme, og der var vist enighed om at ungerne fint vil kunne klare det. Jeg oplevede også at de pusser og ordner deres pels inden de får øjne. Så efter min mening er det fint. I så fald synes jeg bestemt ikke du skal flytte hendes rede, da jeg ser en flytning som stress tegn fra fetas side.

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 13. jan 2009 20:51

liv skrev:
FrkHoumann skrev:Det tvivler jeg stærkt på at der sker noget ved :)
det er der vist :lol: feta ELSKER også bare sit sandbad men tænkte mere på de små unger om sandet klistrede sig fast eller noget :wink: skulle lige til at skrive om de fik det i øjnene men lige nu har de ingen øjne!! :roll:  :roll:  :lol:
Haha .. Nej så er der nok ikke store chancer for at de får de i øjnene :lol:
Men tror altså ikke der sker noget :)
Og som AnnaR siger så vil det nok bare stresse hende ydereligere at flytte ungerne :/
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Låst