Jeg ville høre jer af om hvor tit og hvor længe man må have dværghamster unger oppe.. De er 14 dage i dag og de går rundt i buret osse hehe..

De er rigtige søde..
Okay hehe det er osse mit først kuld, var ikke meningen men sådan er det jo..liv skrev:hmmm altså du skal nok ikke lytte til migjeg ka næsten ikke holde fingrene for dem
ej joke
nåh men jeg tjekker til den hver dag kort medmindre jeg føler feta (moren) er stresset så får hun nogle pause dagemen ellers tager jeg dem op hver 3-4 dag for at tjekke de alle vokser fint og har det godt er livlige og sådan
men nu er mine kun 11 dage eller det er ikke så meget mindre end dine men ..
dette er mit første kuld men tror godt du kan tilade dig at tage dem kort op hver dag
medmindre hunnen virker stressset
altså det kan være den ikke er så stærk så den ikke kan få mælk fra de andre.Snowball skrev:Okay hehe det er osse mit først kuld, var ikke meningen men sådan er det jo..liv skrev:hmmm altså du skal nok ikke lytte til migjeg ka næsten ikke holde fingrene for dem
ej joke
nåh men jeg tjekker til den hver dag kort medmindre jeg føler feta (moren) er stresset så får hun nogle pause dagemen ellers tager jeg dem op hver 3-4 dag for at tjekke de alle vokser fint og har det godt er livlige og sådan
men nu er mine kun 11 dage eller det er ikke så meget mindre end dine men ..
dette er mit første kuld men tror godt du kan tilade dig at tage dem kort op hver dag
medmindre hunnen virker stressset
Men de er sku søde sådan nogen..
Min den ene er meget mindre end de to andre unger hva kan det være??
Når de er 14 dage gamle, kan du sagtens have dem oppe i et stykke tid (dværghamstere udvikler sig jo hurtigt) - de må bare ikke blive kolde, plejer jeg at tænke. Og når de er 14 dage gamle, synes jeg, mine var så store, at det gik fint.Snowball skrev:Hej..
Jeg ville høre jer af om hvor tit og hvor længe man må have dværghamster unger oppe.. De er 14 dage i dag og de går rundt i buret osse hehe..![]()
De er rigtige søde..