Ringling skrev:Da jeg madede pinje labbede hun også i sig, og lå altid sammen med mor og søskende.
Jeg gav i starten ½ ml ad gangen ca. hver 3-4 time, og da hun fik kindposer kunne jeg "fylde" dem lidt og da kom vi op på ca. 1 ml ad gangen.
Jeg gav hende killingemodermælks-erstatning, som jeg varmede inden.
Jeg vil dog sige til dig, at du skal overveje det grundigt. Det kræver at man står op om natten, som er ret hårdt, og du kan højst sandssynligt ikke sælge hende bagefter.
Jeg besluttede mig med det samme for, at hvis pinje overlevede, ville jeg selv beholde hende, hvilket jeg aldrig har fortrudt, hun sover altid hos mig :lol:
Men overvej det meget Mia, jeg krydser fingre for den lille!
Jeg er godt klar over, at det er et hårdt stykke arbejde jeg har påtaget mig her. Men jeg vil virkelig ikke aflive mine dyr, når jeg hellere kan hjælpe dem selv til et bedre liv. Ved ikke hvorfor, vil bare virkelig ikke aflive nogen
Har givet Ginger mere mælk, dog ikke bare hver 3. time, men næsten hver time, eller hver halvalden.
Utroligt nok mener jeg at jeg allerede kan føle forbedring.
Før var hun helt slasket, haltede i stedet for at gå, og hendes ene øje var helt lukket, hun sad altid ovre for sig selv i et hjørne, og kunne knapt gå.
Nu kan man mærke at hun ikke halter mere, hendes øje har åbnet sig en lille bitte smule og hun er ikke længere outsideren i hjørnet, men sidder med mor og søskende i den varme rede - Lilje skubber hende ikke væk mere

og så til min store lykke at Lilje gav Ginger mælk frivilligt
Er også godt klar over, at en hamster med sådan en fortid ikke skal flytte. Ginger skal blive her - her hos mig, hvor hun er født og er begyndt at vænne sig til disse trygge rammer, det ville simpelthen være synd at sælge hende væk til andre, når hun har haft sådan en fortid som hun har. Desuden har hun brug for tid til at komme sig yderligere og få mere mælk, og da ungerne er salgsklare mandag, har jeg besluttet mig for at hun bliver her. Jeg tror ikke på at hun helt vil vokse på størrelse med de andre, eller komme sig 100% og det er derfor at jeg nok beholder hende... hvis hun altså overlever