Farve

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Låst
cory

Farve

Indlæg af cory » 22. jul 2009 14:59

Hvad er hans farve? han har brun/sorte øjne? jeg troede han var cinnamon, indtil jeg fik set på hans øjne, men bliver øjnene på en cinnamon hamster helt brun/sorte?

Billede

Billede

Billede

ian2009

Indlæg af ian2009 » 22. jul 2009 15:07

er det ikke en langhåret creme elelr sådan noget

liv

Indlæg af liv » 22. jul 2009 15:12

Nej han er ikke creme :wink:

Men jo cinnamon vil jeg sige han er :wink: de har røde øjne men de mørkner med tiden :wink:

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 22. jul 2009 15:15

Enig med Liv  :wink:

Jeg har 2 voksne cinnamon,deres øjne er også blevet meget mørkere med tiden, ser ikke røde ud mere.

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 22. jul 2009 15:45

Han ER Cinnamon, røde øjne mørknes med alderen så man til sidst knabt kan se at de har røde øjne. :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

burrus

Indlæg af burrus » 22. jul 2009 16:05

ja umiddelbart ville jeg også sige cinnamon

benjamin - han sku vel aldrig være ude fra dig?  :lol:  siden du er så sikker  :wink:  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

cory

Indlæg af cory » 22. jul 2009 16:56

Mange tak, jeg mente jo også at han skulle være cinnamon, så nu kan jeg også få søgt stamtavle på ham :D

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 22. jul 2009 17:46

burrus skrev:ja umiddelbart ville jeg også sige cinnamon

benjamin - han sku vel aldrig være ude fra dig?  :lol:  siden du er så sikker  :wink:  :lol:
Nej men der er jo altså ikke meget tvivl ud fra det der billed. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

burrus

Indlæg af burrus » 22. jul 2009 18:26

eneste tvivl der kunne være - ville være om den var rust i stedet :wink:  
rust og cinnamon kommer efterhånden i så mange "varianter" at de kan være svære at skælne hvis ikke man kan se om øjnene er helt sorte eller om der er et svagt skær af rødt ved brug af lys/blitz :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 22. jul 2009 18:39

burrus skrev:eneste tvivl der kunne være - ville være om den var rust i stedet :wink:  
rust og cinnamon kommer efterhånden i så mange "varianter" at de kan være svære at skælne hvis ikke man kan se om øjnene er helt sorte eller om der er et svagt skær af rødt ved brug af lys/blitz :wink:
En rust ser slet ikke sådan der ud, den minder meget om en gylden, den Kunne være RØ rust for sådan en ligner en Cinnamon, men så udbredt er rust altså heller ikke endnu, så derfor vil jeg kalde den Cinnamon ind til man ved bedre.

Man kan ikke bare kalde den RØ rust fordi der er en lille chance når man ikke ved mere om hamsteren end man gør.

burrus

Indlæg af burrus » 22. jul 2009 18:41

Benjamin skrev:
burrus skrev:eneste tvivl der kunne være - ville være om den var rust i stedet :wink:  
En rust ser slet ikke sådan der ud, den minder meget om en gylden, den Kunne være RØ rust for sådan en ligner en Cinnamon, men så udbredt er rust altså heller ikke endnu, så derfor vil jeg kalde den Cinnamon ind til man ved bedre.

Man kan ikke bare kalde den RØ rust fordi der er en lille chance når man ikke ved mere om hamsteren end man gør.
rust kan se MEGET forskellig ud :wink:  
har set alt lige fra gylden lignende til nogle der var lysere end den cinnamon der vises her, til at være helt rødlige som denne cinnamon :wink:  
det kommer MEGET an på linjerne! Især svenskere som laver rust og rø rust har meget lyse og orange!! rust :shock:
Pia B

Låst