robo gener
+/-
alt efter hvem man spørger er der også rødøjede og en "isabella"-effekt....
samt man endnu ikke ved hvad headspot reelt er...
roborovski'en er ikke særlig "kortlagt" endnu :lol:
men der arbejdes på det!

men der arbejdes på det!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Ja men alle de gener der ikke er kortlagt har jo så ikke så forfærdeligt meget genkode jeg kan skrive ind her.burrus skrev:+/-![]()
men der arbejdes på det!

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

der er jo faktisk INGEN af dens farve der er kortlagt endnu... typisk nok.... :lol:Benjamin skrev:
Ja men alle de gener der ikke er kortlagt har jo så ikke så forfærdeligt meget genkode jeg kan skrive ind her.
Pia B
nej det er kun ved agoutien der skrives ++burrus skrev:der er jo faktisk INGEN af dens farve der er kortlagt endnu... typisk nok.... :lol:Benjamin skrev:
Ja men alle de gener der ikke er kortlagt har jo så ikke så forfærdeligt meget genkode jeg kan skrive ind her.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil