moren er jo ikke tortie eller gulcontraria skrev:hvad køn er det. får for mig ser den ud til at være sølv sortgul (aa SgSg ToY)
måske brun øret.... ligner meget cascabel fra han var lille.
Hvad farve har denne unge ?
-

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
når der er kommet en sort tortie/sølvtortie søster, så må mor da også være tortiedarkangel87 skrev:moren er jo ikke tortie eller gulcontraria skrev:hvad køn er det. får for mig ser den ud til at være sølv sortgul (aa SgSg ToY)

de venligste hilsner amanda
ikke hvis faren er gul...contraria skrev:når der er kommet en sort tortie/sølvtortie søster, så må mor da også være tortiedarkangel87 skrev:moren er jo ikke tortie eller gulcontraria skrev:hvad køn er det. får for mig ser den ud til at være sølv sortgul (aa SgSg ToY)
jeg må indrømme jeg ikke lige har tjekket 1. indlæg igen for at se om faren er gul eller har mulighed for at være det...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
hmm igen lad os se den når den har fået øjne og dermed også fået en masse mere pels
lige nu er det pigmenten i huden der er primær og det kan være svært at skelne...
men lige hurtigt:
har den kindtegninger? hoftepletter? (Self eller agouti?)
Farve under maven?
nye billeder af forældrene (dog ikke af faren, hvis det er jacob P?)
hvem er Mileys forældre?

men lige hurtigt:
har den kindtegninger? hoftepletter? (Self eller agouti?)
Farve under maven?
nye billeder af forældrene (dog ikke af faren, hvis det er jacob P?)
hvem er Mileys forældre?
Pia B
-