Min Campbells-hun bløder fra skeden

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Låst
Lykke

Min Campbells-hun bløder fra skeden

Indlæg af Lykke » 10. nov 2010 21:42

Min Campbells-hun går i øjeblikket sammen med en han. Hun har ikke været drægtig før, men jeg tror, hun måske er det nu. Kan ikke huske præcis hvor længe de har gået sammen, men måske omkring 14 dage - det er i hvert fald ikke umuligt med en fødsel i de kommende dage. Der er måske en lille smule buler på hoften, men det kan også være hun bare er lidt småbuttet.
Begge har leget med rede i et par dage.

Hun er umiddelbart sund og frisk og løber rundt i buret og i hjulet og vil gerne tages op, men der sidder blod i skedeåbningen og der kom lidt på min hånd (ikke så det løber eller noget).
Kan ikke se nogen unger, og de ligger heller ikke på rede.

Er der nogen som har prøvet det? Kan hun være lige ved at skulle føde? Kan hun bløde et par dage før fødslen? Er hun ved at abortere? Andre forklaringer?

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 10. nov 2010 22:06

Min vinterhvide hun blødte lidt dagen før hun fødte sidste gang, så mon ikke det er fødsel som er ved at gå igang, syntes det lyder logisk at det er tegn blødning.  :D

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 10. nov 2010 23:25

For mig lyder det desværre som om hun er ved at abortere - har jeg selv prøvet med min da hun var to uger henne. Så blødte hun en del i en dags tid, også var hun ikke drægtig mere.
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.

Lykke

Indlæg af Lykke » 16. nov 2010 09:42

Tak for svarene begge to.

Det var vist lidt hverken eller: min hun voksede stødt og har igår aftes født 6 fine unger  :D

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 16. nov 2010 12:41

Ej hvor dejligt, tillykke med de små :) Glæder mig til billeder.
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 16. nov 2010 14:20

tillykke med kuldet  :D

Nanna

Drægtighed

Indlæg af Nanna » 8. dec 2010 13:47

Hej jeg har en Vinterhvid Dværghamster (Safir)
Jeg har nogle spørgsmål..
1. Kan min Hamster godt blive gravid, hun er 9 måneder gammel? (Men kan det stadig lade sig gøre at hun kan blive gravid?)
2. jeg har prøvet to gange før at have en han på besøg af samme race men hun blev ikke drægtig, men jeg lader dem heller ikke gå sammen hele tiden fordi han hele tiden parrer hende og hun bliver meget sur på ham og "Skriger" af ham, jeg har tænkt mig at prøve igen, men det er ikke sikkert det kan lade sig gøre... Kan jeg gøre noget ved det?

Håber i kan svare:wink:

Nanna

Drægtighed

Indlæg af Nanna » 8. dec 2010 13:47

Hej jeg har en Vinterhvid Dværghamster (Safir)
Jeg har nogle spørgsmål..
1. Kan min Hamster godt blive gravid, hun er 9 måneder gammel? (Men kan det stadig lade sig gøre at hun kan blive gravid?)
2. jeg har prøvet to gange før at have en han på besøg af samme race men hun blev ikke drægtig, men jeg lader dem heller ikke gå sammen hele tiden fordi han hele tiden parrer hende og hun bliver meget sur på ham og "Skriger" af ham, jeg har tænkt mig at prøve igen, men det er ikke sikkert det kan lade sig gøre... Kan jeg gøre noget ved det?

Håber i kan svare:wink:

Swetigirl

Indlæg af Swetigirl » 8. dec 2010 13:53

Hvorfor laver du ikke dit eget emne?

Nanna

Indlæg af Nanna » 8. dec 2010 14:01

[quote="Swetigirl"]Hvorfor laver du ikke dit eget emne?[/quote]

Undskyld, det er fordi jeg har lige lavet en bruger og jeg kender det ikke så godt :oops:

Nanna

Indlæg af Nanna » 8. dec 2010 14:03

Hvordan sletter jeg det igen?? (-:

susanne Nielsen

Indlæg af susanne Nielsen » 8. dec 2010 15:05

Velkommen til.

Det behøver du slet ikke undskylde, vi har alle været nybegyndere engang. Du kan slette ved at trykke på krydset oppe i højre hjørne af dit indlæg.

Jeg kan desværre ikke svare kvalificeret på dine spørgsmål, da jeg kun bruger mine hamstere til hygge og ikke til avl.

Låst