Hej!
Jeg har tænkt på at købe et lille kæledyr, og har fundet frem til, at en guldhamster er den bedste løsning. Buret er købt, og nu mangler jeg kun dyret. Jeg var i dag i Poppi Dyrecenter for at se på en hamster, men det eneste de havde var to på næsten et år.
Hvor vil I anbefale at købe sådan en? Jeg vil gerne have den så ung og frisk som muligt.
Hilsen HamsterOle
Køb af guldhamster
Jeg ville ikke anbefale at købe et hamster der har rundet et år, da gennemsnits alderen er 1-2 år. Så ville jeg hellere at du kiggede hos forskellige opdrættere for at finde helt unge dyr som du kunne have glæde af i længere tid. Du risikere at du kun har den 1 mdr, men du kan selvfølgelig også være heldig du måske får en der faktisk bliver over 2 år.
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
hej
jeg vil abefale at du giver en der er klar til at flytte fra moren, for så har du selv mulighed for at gøre tam, og så får du osse et særligt bånd med den.. og så køb ved private opdrætter, for dyrehandler giver sig ikke tid til at snakke med dem, og så går de små dyr oftes i store flokke i meget små bure..