Hejsa allesammen!
Jeg har en fin lille pige dværghamster, som jeg nu har haft i to uger. Da jeg fik hende, var hun kun få uger gammel. Nå men, nu til det jeg ville komme ind på.. Idag skulle jeg gøre buret rent, og wupti! Inde i dets lille hus ligger der to små røde unger! Jeg havde ingen idé om, at den var gravid, og det havde sælgeren heller ikke. Desuden var der vidst en tredje, men nu er der vidst kun rester af den. Så..
Hvad gør jeg nu? (Jeg vil gerne have de overlever!)
Mvh. Bobs
Uventede unger
sørg for hun har masser af redemateriale i form af toiletpapir du allerede har revet i strimler...
sørg for ekstra tørfoder og hvad end du bruger til protein skal der også ekstra af...
pas på med at røre ved ungerne for meget her i starten... specielt når du kun lige har fået hende...
sørg for at hun får ro og fred, men kig til hende hver dag så du er sikker på hun ikke mangler frisk vand og lignende...
sørg for ekstra tørfoder og hvad end du bruger til protein skal der også ekstra af...
pas på med at røre ved ungerne for meget her i starten... specielt når du kun lige har fået hende...
sørg for at hun får ro og fred, men kig til hende hver dag så du er sikker på hun ikke mangler frisk vand og lignende...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
bobs3t
tak for hjælpen allesammen 
Det ser ud til at gå godt med ungerne og moren er rigtig god til at passe dem, og hente mad til reden
men har et par spørgsmål, jeg håber i kan svarer på.
- Hvornår begynder de at åbne øjnene?
- og hvor lang tid går der til de begynder at bevæge sig rundt i buret?
endnu en gang, tak!
Det ser ud til at gå godt med ungerne og moren er rigtig god til at passe dem, og hente mad til reden
men har et par spørgsmål, jeg håber i kan svarer på.
- Hvornår begynder de at åbne øjnene?
- og hvor lang tid går der til de begynder at bevæge sig rundt i buret?
endnu en gang, tak!