De slås virkelig med over fald og så vidre. De blev hentet og så sat sammen om aften de er 4 måneder? Hvorfor slås mine 2 avls par sådan. Kan jeg gøre noget så de ik slås`
Mvh Mille
Hvorfor slås mit nye avls par?
Giv dem lige nogle dage til at falde til inden du sætter dem sammen.
Bare det at de er flyttet fra deres vandte omgivelser er en stor omvæltning.
Så give dem nogle dage til at vænne sig til deres nye hjem inden du sætter dem sammen. Det er vigtigt de er trygge ved sit nye hjem ellers vil de ikke acceptere at blive sat sammen med en anden.
Når de har fået nogle dage så prøv igen. Hvis de stadig slås så skil dem ad og prøv igen næste aften og så videre i nogle dage. Det er muligt at hunnen ikke lige er i parrings humør når du sætter dem sammen.
Det bedste tidspunkt at sætte dem sammen burde være om aftenen så de er frisk og veludhvilede efter at have sovet om dagen.
Bare det at de er flyttet fra deres vandte omgivelser er en stor omvæltning.
Så give dem nogle dage til at vænne sig til deres nye hjem inden du sætter dem sammen. Det er vigtigt de er trygge ved sit nye hjem ellers vil de ikke acceptere at blive sat sammen med en anden.
Når de har fået nogle dage så prøv igen. Hvis de stadig slås så skil dem ad og prøv igen næste aften og så videre i nogle dage. Det er muligt at hunnen ikke lige er i parrings humør når du sætter dem sammen.
Det bedste tidspunkt at sætte dem sammen burde være om aftenen så de er frisk og veludhvilede efter at have sovet om dagen.
http://www.mywinterwhitehamster.com
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
-
Hej Kim
Okay, Altså Catwoman og Bart er sammen lige nu og har det okay sammen. Selvfølig kan der komme et skrig men de ligger da også og pytter sammen(-: Det er Anastasia og Chewbacca der ik kan sammen forløbig. Chewbacca er sød mod hende, men Anastasia over falder ham altid inden 45 sek.
Tror du nogle sinde at de ville kunne sammen? Kan det være at de bare ikke passer sammen, og de aldrig bliver et avlspar?
Hvad er grunden til at hun, Anastasia ALTID over falder Chewbacca?
De er blevet rimelig kælne allerede kan da holde alle sammen og de er ik så bange mere... Det var sgu et godt køb(-: Jeg kan ik beskrive hvor glad jeg ihvertfald er for Bart. Han er så god som dagen er lang(-:
Mvh Mille
Okay, Altså Catwoman og Bart er sammen lige nu og har det okay sammen. Selvfølig kan der komme et skrig men de ligger da også og pytter sammen(-: Det er Anastasia og Chewbacca der ik kan sammen forløbig. Chewbacca er sød mod hende, men Anastasia over falder ham altid inden 45 sek.
Tror du nogle sinde at de ville kunne sammen? Kan det være at de bare ikke passer sammen, og de aldrig bliver et avlspar?
De er blevet rimelig kælne allerede kan da holde alle sammen og de er ik så bange mere... Det var sgu et godt køb(-: Jeg kan ik beskrive hvor glad jeg ihvertfald er for Bart. Han er så god som dagen er lang(-:
Mvh Mille
Hej MilleMille Rytter skrev:Hej Kim
Mvh Mille
Jeg er lidt nysgerrig for at høre, om det er blevet bedre? Vores han overfaldt nemlig også vores hun, da vi satte dem sammen, og vi blev faktisk så forskrækkede, at vi ikke rigtigt tør prøve igen, selv om vi har købt to vinterhvide med gode stamtavler netop med henblik på at prøve et enkelt kuld.
-
-
Hej
Jeg har dem ikke mere, men det blev IKKE bedre kun være!
Held og lykke med jeres.
Vh. Mille
Jeg har dem ikke mere, men det blev IKKE bedre kun være!
Held og lykke med jeres.
Vh. Mille
Rasmine: hvis du har en løbegård så lav en stor firkant der er delt op på midten så de ikke kan gå ind til hinanden. Sæt nogle gode ting som hjul og gemmesteder og nogle godbidder rundt omkring så det er et godt sted at være for dem. Gør det et par gange om ugen. Jeg kunne også se at min hun var sur på hannen de første tre dage, men da hun var i brunst ville hun gerne ind til ham. De vennede sig til hinanden og skal have et kuld til. Håber at det hjælper, og held og lykke
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220
Medlemsnummer 220