Et mærkeligt øje

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Lykke

Indlæg af Lykke » 12. dec 2011 21:28

Mht. træk: ja, hvis det er et tremmebur, ville jeg putte det i en stor pose/ taske med et tæppe/ håndklæde om. Og især sørge for at deres hule er godt dækket af.

Godt at det tilsyneladende går godt med den lille.

Eva-trold

Indlæg af Eva-trold » 12. dec 2011 22:50

mosegaardmortensen89 skrev:Jeg valgte at bestille en taxa både ud og hjem, så de ikke fik træk.

Da dyrelægen fik kigget på øjet, var hun først bange for at øjet var beskadiget og derfor skulle den aflives, men hun brugte saltvand og en vatpind lige så stille på øjet indtil der kom en masse betændelse ud, pludselig kunne hun se en lille sprække af et klart sort øje, og sagde at det ikke så ud til øjet var beskadiget :D  Jubii  :D

Så nu skal jeg tre gange om dagen i 7 dage rense øjet med saltvand og drybbe den med en slags salve, også skulle jeg se om det helede og ungen stadig ikke ændrede adfærd.

Så jeg er så glad for at ungen mirakuløst ikke har fået skadet sit øje  :hsmile:
Ej hvor er det godt at høre! Var også bekymret for om den skulle klare den! Tusinde gange tilykke :klap:   :santa:
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 14. dec 2011 21:06

Tak, vi er selvfølgelig også glade for at øjet bliver bedre og bedre  :D

Låst