Vi venter en lille ny kæledække i vores familie, har fundet et sted vi tror er et rigtig godt sted at få vores lille unge fra, hvor den vil få en rigtig god start på livet.
vi er gået igang med at finde på det rigtige navn... :D
vi ved ikke om vi får en lille dreng eller pige, drengenavnet er vi enige om men pigenavnet hmmm så har vi balladen :lol:
Så hvad stemmer i for...
Fiona
Fie
Bodil (sønnike har lige set Far til fire til søs :) )
Navn til hamster..;O)
Navn til hamster..;O)
Kæledyr i vores familie....Marsvinene Gajol og Bailey ;O) På udkig efter en lille tam og godhjertet dvært hamster...;O)
-
-
Jeg synes, det er nogle søde navne alle tre - men kan måske ikke lige se for mig, hvordan en Bodil-hamster ser ud :lol: Min egen hamster hedder Flora - lidt i samme meget tøsede boldgade som Fie og Fiona. Vent, til I ser hende, så kommer navnet helt af sig selv.
Ellers kan I skrive alle forslagene i hvert sit hjørne af et stykke papir. Lægge en godbid i hvert hjørne og sætte hamsteren i midten - så vælger hun selv navnet
Mvh. Frejas mor
Ellers kan I skrive alle forslagene i hvert sit hjørne af et stykke papir. Lægge en godbid i hvert hjørne og sætte hamsteren i midten - så vælger hun selv navnet
Mvh. Frejas mor
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
1 blev til 2 ;O)
Så ender det med at vi får hele 2 vidunderlige små nye dværghamstre...så det bliver både en Fiona og en Bodil...;O)) jubiiii
Kæledyr i vores familie....Marsvinene Gajol og Bailey ;O) På udkig efter en lille tam og godhjertet dvært hamster...;O)