Atter igen et spørgesmål om farve!!
Atter igen et spørgesmål om farve!!
Min lille pige er fra d. 1.oktober 2012. Hun har altid været den eneste i kuldet med denne lysere farve af hvad man kan nærmeste kalde orabge/rust, men for hver dag er hun blivet mere lysere, og nu har hun, et HELT ANDEN farve end hun have for 3 dages siden. Så mit spørgsmål er, hvilket farve er hun nøjagtigt, og hvad er gen koden for den farve hu har.? Jeg synes ikke hun ligner nogle af de agouti type unger jeg har haft før.
- Vedhæftede filer
-
- Pictures for showing to Natascha købere og zolos unge 024 (640x427).jpg (188.21 KiB) Vist 2508 gange
-
- Pictures for showing to Natascha købere og zolos unge 030 (640x427).jpg (167.11 KiB) Vist 2508 gange
-
- Pictures for showing to Natascha købere og zolos unge 047 (640x427).jpg (200.25 KiB) Vist 2508 gange
sandi : all good things comes to those who wait....
Tak for jeres indslag. Det var det svar som jeg havde håbet. Jeg har 1 andet hamster son viser rust i ham,men han er satin, og det oftere ser lidt mørkere ud netop PGA satin genet, hvilket gøre håret til at se ' vådt' ud og intensivere farven. Jeg har haft min dele af agouti ( original) så det var mangel af de dybe farverne som vagt min opmærksomhed. Jeg kan prøv på at set et billede af hendes mor ind, hun har en mørkere nuancerede pels men stadig ikke som. Agouti plain, syns jeg. Det er dejlig at får rust helt for sig selv og med hendes andet genetik, ja, der er mange ting som KAN laves;)
Mvh Sandi;-)
Mvh Sandi;-)
sandi : all good things comes to those who wait....