Hvornår skal ungerne lære at være håndtam ?
Hvornår skal ungerne lære at være håndtam ?
Ungerne er 6 dage gl, hvornår må vi røre ved dem og kælne dem til at de lære lugte vores hænderne som gøre dem håndtam til klar hjemrejse ny sted ???
Mvh
Chajep2012
Mvh
Chajep2012
- Vedhæftede filer
-
- Ungerne 6 dage gl.
- 547062_104404086391284_1959519958_n.jpg (18.44 KiB) Vist 4429 gange
Da jeg fik dem og jeg vidste ikke de var hybrider, derfor fik at vide senere og fik læse den senere derfor er det for sent at gøre det.HamsterPigen skrev:Det lyder som om i ikke har sat jer ind i det med hamster før i avlede ?
de er klar som 6 uger ca mener jeg.
Er det Roborovskis, vinterhvid eller campbells i har ? :D
Så bør man ikke sur over på den måde når jeg ikke vidste den første gange.
Rolig! jeg er ikke sur, men se det i mine øjne, hvor skulle jeg vide fra du ikke viste det ? :) man lære jo kun af at fejle ^.^chajep2012 skrev:Da jeg fik dem og jeg vidste ikke de var hybrider, derfor fik at vide senere og fik læse den senere derfor er det for sent at gøre det.HamsterPigen skrev:Det lyder som om i ikke har sat jer ind i det med hamster før i avlede ?
Nemlig så lære jeg begå en fejl sådan sker det bare, men næste gange finde jeg en ægte vinterhvide med stamtavlen hvor man kan avle på dem end hybrider.HamsterPigen skrev:Rolig! jeg er ikke sur, men se det i mine øjne, hvor skulle jeg vide fra du ikke viste det ? :) man lære jo kun af at fejle ^.^chajep2012 skrev:Da jeg fik dem og jeg vidste ikke de var hybrider, derfor fik at vide senere og fik læse den senere derfor er det for sent at gøre det.HamsterPigen skrev:Det lyder som om i ikke har sat jer ind i det med hamster før i avlede ?
Jeg ved godt at det ikke er en LEGETØJ prøv at læse ned under står at jeg ikke vidste da jeg fik første gange med hjem sådan sker det at jeg ikke fik læse om det men nu har jeg begå en fejl.Laeborg skrev:Det er ikke alle hybrider der nødvendigvis bider, men ligesom HamsterPigen kan det godt undre mig at du ikke har sat dig ind i sådan nogle ting inden du har fået kuldet, for det er ikke "legetøj" og der sidder i forvejen alt for mange hamstere derude der søger nye hjem.