Ja den kære Sunny skulle jo være en dreng i farven brunøret gul umbrous.
Men ved nærmere kig så er det som om Sunny har fået kvindelige kønsorganer...
Og det kan vi ikke rigtigt forstå (Nikoline, Maria og jeg).
For synes ikke der er antydningen af at Sunny skulle være tortie.
Forældre er:
Hamsterhuette's Veronique: A_ bb Dg_ Ee Ll ToTo
Fredrik: Aa Bb Dgdg Ee ll Uu
Hvad er Sunny? Er der nogen der kan hjælpe med at løse mysteriet?
5 døgn gammel:
17 døgn gammel:
I aftes, 29 døgn gammel:
Sunny skifter køn
-
Re: Sunny skifter køn
ja brunøret er hun ihvertfald men hvad hun ellers er har jeg desværre ikke noget bud på
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Ja den kære Sunny (MiniLuna ikke også Maria;)?) Er lidt af et mysterie. Men vi har dog fundet to bitte små gule pletter ved hoften hvor duftkirtlerne plejer at sidde hos en han. Så hun må jo være tortie selvom det ikke ses:-D Sjovt var det i hvert fald!
-
Det var svært at se hun var tortie, men det må hun være. Det må være derfor hun har to små gule pletter på hofterne. Hun er i hverfald skøn og bor nu hos mig, så må vi se om hun bliver tydligere tortie med alderen
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
mit bedste bud vil også være at hun er rust umbrouse tortie - tortie kan skjule sig enormt meget på de sk*de rust farver (derfor opgav jeg også at arbejde ret meget i de farver kombineret) Orange pletter i en orange pels er ikke det nemmeste at skelne, slet ikke når hun så også tydeligt er umbrouse. (lidt samme "problematik" som der kan være på en cinnamon tortie - de er heller ikke altid nemme at skelne, hvis ikke de er helt klart markeret med stor tortie områder... )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk