Brunst!
Brunst!
Efter hvad jeg kan læse mig til er en hun i brunst hver 4. dag. Men lugter de så også kun "af brunst" hver 4. dag? Min guldhamster Emily kom i brunst for 1 gang lørdag d.6 september og hun har lugtet ganske forfærdentlig lige siden Men er det bare helt normalt??
Re: Brunst!
Det er helt normalt at de er lidt nogle stinkbomber
Nogle hunner lugter kun hver 4. dag, andre gør faktisk hele tiden, og så længe lugten ikke ændrer sig, så skal du ikke bekymre dig
Nogle hunner lugter kun hver 4. dag, andre gør faktisk hele tiden, og så længe lugten ikke ændrer sig, så skal du ikke bekymre dig
Jøsses da. Så skal jeg da vist til at kalde hende Emily Von Stinky
Hahahhahaha!
Sådan som folk fortæller om lugte tøser, så bliver jeg lidt gladere for min lugtfrie tøs xD
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
Samme hermjoller skrev:Sådan som folk fortæller om lugte tøser, så bliver jeg lidt gladere for min lugtfrie tøs xD
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
Hvad med de små - Vinterhvide, lugter de også ?
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Jeg har hørt at dværgene ikke skulle være så tydelige som guldhamstere, at de ikke lugter på samme måde
Ved de vinterhvide er det hannerne der kan lugte lidt
Uha da, så må jeg vist lige have en alvorlig samtale med Baloo når han kommer hjem igen - at det kan han godt opgive, at lugteLaeborg skrev:Ved de vinterhvide er det hannerne der kan lugte lidt
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
jeg kan ikke lugte Fenellas brunst. Men Duserens tis.. yrdk.
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
http://husfred-hamsteri.dk
http://husfred-hamsteri.dk