lysegrå med rødlige øjne?
-
lysegrå med rødlige øjne?
Kan jeg have set forkert på den lille ny guldhamster? Kan hun godt have røde øjne (de synes meget mørkerøde), når hun nu er grå? Har jo ikke haft hende ude endnu pga hendes diarre og min influenza (super timing).
2 guldhamstere:
Benjamin, vinteren 05-06. Død 2008
Bjanka, creme hun fra 16.03.07. Død 2009
-
Hvis hun er ensfarvet grå, så har hun helt sikkert røde øjne. Det er farven dove. Det kan også være sølvdove, som er lidt lysere pga at de har en gen for sølvgrå også.
Ellers er de grå varianter med kindtegninger og lys bug mm. (Altså en agouti variant). Der er den mest almindelige sølvgrå. De fås både som rødøjede og mørkøjede, men genet der giver de røde øjne bleger den øvrige kropsfarve en del.
Dove er i øvrigt en sort med rødøjegenet (cinnamon).
Ellers er de grå varianter med kindtegninger og lys bug mm. (Altså en agouti variant). Der er den mest almindelige sølvgrå. De fås både som rødøjede og mørkøjede, men genet der giver de røde øjne bleger den øvrige kropsfarve en del.
Dove er i øvrigt en sort med rødøjegenet (cinnamon).
Mvh. Pia
-
Okay.
Hun har lidt mørkere grå pels på toppen af hovedet, men synes ikke der er så meget ved kinderne... Ja nu glæder jeg mig bare endnu mere til hun kommer ud igen af sin hule, så jeg rigtig kan studere hende
har jo mest haft øje for hendes mavefunktion og hende aktivitets niveau.
Hun har lidt mørkere grå pels på toppen af hovedet, men synes ikke der er så meget ved kinderne... Ja nu glæder jeg mig bare endnu mere til hun kommer ud igen af sin hule, så jeg rigtig kan studere hende

2 guldhamstere:
-