Rensning af bur med unger
Rensning af bur med unger
Jeg har et kuld på seks dværghamstre, lige over en uge gamle. I dag fik jeg så taget mig sammen til at rode lidt i reden (med en kuglepen) og se til ungerne, de er rigtig fine! Nu er det 'mit' første kuld og jeg har været lidt paranoid med at rense ud i buret. Hvor meget kan jeg rense? kan jeg rense som normalt, eller skal jeg bare prøve at tage det værste udenfor reden? mvh Desiree
Jeg plejer at skifte hele buret op til fødslen...
Når hun har født så tager jeg bare tissehjørnet og lader resten være. Og kigger selvfølgelig om der er dårligt mad.
Når de er har fået øjne og går omkring selv skifter jeg hele buret. Lader reden være tilbage. Og det skulle gerne passe med 14 dage.
Hilsener
Stine
Når hun har født så tager jeg bare tissehjørnet og lader resten være. Og kigger selvfølgelig om der er dårligt mad.
Når de er har fået øjne og går omkring selv skifter jeg hele buret. Lader reden være tilbage. Og det skulle gerne passe med 14 dage.
Hilsener
Stine
Har opgivet at holde tal på mine hamser 

Jeg skiftede også min lige inden, og jeg skifter frugt og grønt ud hver dag, det der generer mig mest er at det ser ud som om der bare ligger l... rundt over det hele, var der ikke noget med at hamstre brugte et hjørne i buret som toilet? Ikke min(e). Det kan da ikke være sundt for ungerne at ligge i det, eller hvad? Jeg tror det bliver rensetid i morgen , ungerne karter rundt i hele buret og er vist ret tæt på at åbne øjnene