Hvad er forskællen ?
Hvad er forskællen ?
hvad er forskællen på en hvid mørkøjet og en Offwhite ?
for så vidt som jeg ved så er de begge hvide så hvordan ser man forskæl ?
for så vidt som jeg ved så er de begge hvide så hvordan ser man forskæl ?
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

En almindelig offwhite har sorte øjne, mens den hvide har røde øjne. Pelsen skulle heller ikke være helt hvid hos den offwhite, men det er nok svært at se uden at have dem side om side.
Men hvis offwhite er kombineret med cinnamon får den jo også røde øjne, og så bliver det nok nærmest umuligt, med mindre man kan se forskellen i pelsfarve. Har ikke selv haft offwhite, så har ikke personlig erfaring med dem.
Men hvis offwhite er kombineret med cinnamon får den jo også røde øjne, og så bliver det nok nærmest umuligt, med mindre man kan se forskellen i pelsfarve. Har ikke selv haft offwhite, så har ikke personlig erfaring med dem.
Kenneth Worm
En hvid mørkøjet har jo sorte øjne vil det så sige at Hvid mørkøjet og Offwhite er det samme eller er der ikke noget der hedder en Hvid mørkøjet som jeg har gået og troet ???kwo skrev:En almindelig offwhite har sorte øjne, mens den hvide har røde øjne. Pelsen skulle heller ikke være helt hvid hos den offwhite, men det er nok svært at se uden at have dem side om side.
.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

Sorry, det er bare mig der ikke kan læse. Troede du skrev mørkøret.
Sortøjet hvid (eeWhwh/eeDsds):
Grundfarve: Hvid
Øjne: Sorte
Ører: Ufarvede
Fejl: Gullig pels, plettede ører
Offwhite (eeSgsg):
Grundfarve: Benhvid
Ører: Sorte
(taget fra den svenske side)
Så udover at der måske kan være en nuanceforskel i pelsen, så er det ørerne der er forskellen.

Sortøjet hvid (eeWhwh/eeDsds):
Grundfarve: Hvid
Ører: Ufarvede
Fejl: Gullig pels, plettede ører
Offwhite (eeSgsg):
Grundfarve: Benhvid
Ører: Sorte
(taget fra den svenske side)
Så udover at der måske kan være en nuanceforskel i pelsen, så er det ørerne der er forskellen.
Kenneth Worm