Tortie

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Solva

Indlæg af Solva » 27. jul 2007 15:02

kwo skrev:
Benjamin skrev:Findes der så andre varianter af to farvede hanner eller er Cream og Gul den eneste variant ?  :lol:
Creme og gule hanner er jo ikke tofarvede, de er bare gullige over det hele. Så de eneste tofarvede er når der er et hvidtegnet gen inde i billedet.
Hvad mener du med hvidtegnet gen?? Synes da ikke at han er gul over det hele :s Kan også ses på billedet...

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 27. jul 2007 16:41

Jeg tror bare vi må konkludere at han er noget for sig selv ;-) Jeg har aldrig set en hamster, der ser sådan ud, og der er ingen logisk genetisk forklaring på det.

Vent og se hvad han laver af unger, så er der en lille mulighed for at vi kan komme svaret nærmere.
Mvh. Pia

kwo

Indlæg af kwo » 27. jul 2007 17:07

Solva skrev:
kwo skrev:
Benjamin skrev:Findes der så andre varianter af to farvede hanner eller er Cream og Gul den eneste variant ?  :lol:
Creme og gule hanner er jo ikke tofarvede, de er bare gullige over det hele. Så de eneste tofarvede er når der er et hvidtegnet gen inde i billedet.
Hvad mener du med hvidtegnet gen?? Synes da ikke at han er gul over det hele :s Kan også ses på billedet...
Mit svar lige dér var på Benjamins spørgsmål, og havde intet med den omtalte hamster specielt at gøre. :-)
Kenneth Worm

Solva

Indlæg af Solva » 27. jul 2007 20:00

Hehe,. Ja han er noget for sig selv ;) Synes bare det er underligt at han ser sådan ud,. For hører tit at folk siger at hannerne enten er helt gule eller slet ikke..
Men synes ham her viser det meget klart at han ikke kun er gul :)

Ja glæder mig til at se hvad der kommer af unger ud af ham :D

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 27. jul 2007 20:23

Det kan da meget vel være at han slet ikke er gul. Måske bare en fejlfarvet creme... Men spændende hvad der kommer af unger efter ham.
Mvh. Pia

Låst