Rex. på det rene :p
-
Solva
Rex. på det rene :p
Jeg har en split rex.. Indy,. Nu skal jeg lige have det på det rene
Hvis jeg parrer hende med en rex eller split rex skulle der gerne komme rex unger???
-
alittlerebel
Re: Rex. på det rene :p
Ja det skue der meget gerne komme, der vil højst sandsynlig komme både Rex og alm hårede,Solva skrev:Jeg har en split rex.. Indy,. Nu skal jeg lige have det på det reneHvis jeg parrer hende med en rex eller split rex skulle der gerne komme rex unger???
hm tænkte på -
en parring mellem to rex - altså en dobbelt rex parring - ville det, som i rotteverdenen, give næsten hårløse unger?
en parring mellem to rex - altså en dobbelt rex parring - ville det, som i rotteverdenen, give næsten hårløse unger?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
alittlerebel
ok..
har nemlig et eller andet "imod" de hårløse
har nemlig et eller andet "imod" de hårløse
Pia B
-
alittlerebel
hehe ja synes somend det er fint du har startet en "rex-tråd" - det er jo ikke så hulens kendt i DK endnu og er faktisk en ret spændende "mutation"...Solva skrev:Hehe okay tak :p Skulle lige være sikker på at jeg har fattet rex rigtig
Pia B
Hvis du parrer din split rex med en rex skulle der gerne komme ca. 50% Rex unger, parrer du din split rex med en anden split rex skulle der gerne komme 25% rex unger, og parrer du to rexer bliver alle unger rex. 
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
sejt!! tak benjaminBenjamin skrev:Hvis du parrer din split rex med en rex skulle der gerne komme ca. 50% Rex unger, parrer du din split rex med en anden split rex skulle der gerne komme 25% rex unger, og parrer du to rexer bliver alle unger rex.
Pia B
Jeg vil lige tilføje at split x split er en dårlig idé fordi du ikke ved hvilke af de glathårede, der bærer på rex. Men det kan jo være nødvendig i en opstartsfase hvis man ikke kan skaffe nok rex'er.
Det jeg gjorde, da jeg fik en rex hjem var at parre ham med nogle forskellige hunner, og så parre nogle hununger tilbage på ham. Derefter kunne rex ungerne parres tilbage på split rex'erne (deres onkler og tanter) og nogle kunne parres helt ud og starte forfra med splitter.
Det jeg gjorde, da jeg fik en rex hjem var at parre ham med nogle forskellige hunner, og så parre nogle hununger tilbage på ham. Derefter kunne rex ungerne parres tilbage på split rex'erne (deres onkler og tanter) og nogle kunne parres helt ud og starte forfra med splitter.
Mvh. Pia