Jeg har to unger fra Rias kuld som jeg gerne vil have nogle bud på. Den ene er sortøjet og helt hvid med undtagelse af en cremefarvet 'hætte'. Den anden er enten mink eller dove, jeg synes ikke helt den har øjenringe, men måske... Deres kuldsøskende er: Dove, Ds dove, Sort, Ds sort, Ds creme (rø),rø hvid.
Mor: kastaniens Ria:aa Dsds E- Pp U-. Far: Bjarne: creme, lidt hvidt på rumpen. Han er ikke hb, har aldrig fået en hb unge. Har fået zobeler med en gylden umbruous. Hans kuldsøskende var hb sorte og hb creme.
Hvad er de her?
Hvad er de her?
- Vedhæftede filer
-
- Dove eller Mink??
- 28-12-07 196.jpg (69.94 KiB) Vist 2381 gange
-
- Hvad er denne her?
- 28-12-07 194.jpg (97.57 KiB) Vist 2381 gange
mvh Desiree
Tja da bjarne har hvidt på rumpen kunne han være skimmel WhWh - og lave sortøret hvide unger ee Whwh - som den første ligner
ellers ville budet ligge på offwhite på den første men det hænger ikke sammen genetisk
så den første skyder jeg til sortøret hvid - ee Whwh
og den anden til mink ee pp Uu

ellers ville budet ligge på offwhite på den første men det hænger ikke sammen genetisk
så den første skyder jeg til sortøret hvid - ee Whwh
og den anden til mink ee pp Uu
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
ja den er meget lys af en mink i den alder - men hva hule nsku den ellers være med de her gener ti lat spille ind:
aa
ee
U
pp
den er meget brunlig/rødlig til en dove...
aa
ee
U
pp
den er meget brunlig/rødlig til en dove...
Pia B