zobel + gul
zobel + gul
zobel + gul / ee U_ ToY/ToTo
hvordan vil den mon se ud? :? og hvad vil den hedde - zobel gul?
hvordan vil den mon se ud? :? og hvad vil den hedde - zobel gul?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Jeg er ret sikker på at de ligner en ganske alm. zobel.
Ham her er gulsort umbrous. Eller måske bare gul umbrous.
http://www.hobbydyrene.dk/Guldhamster-Jack.htm
Ham her er gulsort umbrous. Eller måske bare gul umbrous.
http://www.hobbydyrene.dk/Guldhamster-Jack.htm
Mvh. Pia
nja - men vil de creme ikke gå ind og pille lidt ved farven ? :?
for en gul han med creme og umbrouse - ee U_ ToY
zobel + gul - burde vil give en guleffekt på det zobel.. eller hva...
nej jeg ved det ikke... jeg kom bare lige til at tænke på det
ikke just en farve jeg vil stræbe efter 
for en gul han med creme og umbrouse - ee U_ ToY
nej jeg ved det ikke... jeg kom bare lige til at tænke på det
Pia B
ja ok... :?
en zobel tortie vil vel bare være en zobel med tortie "pletter"?
en zobel tortie vil vel bare være en zobel med tortie "pletter"?
Pia B
hva bygger du det på? :? tortie er jo kendetegnet ved de gule pletter og en zobel er jo mørk - vil du mene at umbrouse'en dækker det gule så kraftigt at det slet ikke ses?Jeanne skrev:Jeg tror slet ikke det vil slå igennem - så jeg tror ikke, du vil få en zobel tortie at se
Pia B