jeg slog den op på en engelsk liste med en masse kloge robo-nørder
Det viser sig så, at det er der vist ikke så mange der har endnu! der opdages konstant nye mutationer hos robo'erne som ebber ud igen fordi man får det parret væk og æv! der røg en recessiv mutation væk - for så at dukke op igen ud af det blå... :lol:
men jeg spurgte ad - for vil jo ikke have to husky'er gående sammen, da husky jo er lethalt (troede jeg!)!
DET ku de ikke forstå, da de ALDRIG har hørt om at husky sku være lethal? :shock:
faktisk mener de NÆPPE det er lethalt da man i sin tid fik strenge ordre på at holde husky'erne STRENGT! adskildt fra agouti'erne, da agouti'erne fra husky-forældre ofte var MEGET lysere end man ønskede dem! :? og derfor ALTID parrede husky+husky....
så nu er det jeg spørger herinde - HVORFRA! har vi at husky er lethalt? og hvorfra ved vi at den tildeles Wh???? - altså ud over odgaards liste med gener...
direkte citat fra "janice" derinde fra, da hun spurgte mig hvorfra jeg dog havde at husky var lethalt - jeg stak hende linket ind til odgaard's side med gener - da det jo er derfra jeg har det og fik dette svar:
I don't recall seeing "Wh" being used to signify the White Face/Husky mutation......
..........
Also, under the Syrian Hamsters, the first list shown, they've called
"Whwh (lethal)" which it's not. A "WhWh" Syrian is Anophthalmic White
and very much a live hamster.
mig meget forvirret!
hvorvidt speedy er husky eller ej kan de ikke sige før de får et nyt billeder (Amanda