Er hun skimmel?? - NU MED BILLEDER AF UNGERNE
-
HamsterMiaah
Re: Er hun skimmel?? - NU MED BILLEDER AF UNGERNE
kan hun være.. aa Lglg Toto?MadamMim skrev:Jeg fik igår en hamster hjem, som jeg havde med til en bekendt i sin tid.
Dengang blev den vurderet til at være dom. spot sølvsort, men er ikke helt sikker på om den nu er sølvsort.
Desuden synes jeg den ser skimlet ud, hvad siger i???
Dyrhandleren sagde det var en lille fin han dengang, men igår da jeg fodrede var den vildt i brunst, så tjekkede lige selv og tjah, der var ikke meget han over hende :D så hun røg straks til han, da hun er tæt på at være et halvt år.
de venligste hilsner amanda
Re: Er hun skimmel?? - NU MED BILLEDER AF UNGERNE
tja en aa Lglg ToY og aa Lglg ToTo ser sådan ud:contraria skrev:kan hun være.. aa Lglg Toto?MadamMim skrev:Jeg fik igår en hamster hjem, som jeg havde med til en bekendt i sin tid.
Dengang blev den vurderet til at være dom. spot sølvsort, men er ikke helt sikker på om den nu er sølvsort.
Desuden synes jeg den ser skimlet ud, hvad siger i???
Dyrhandleren sagde det var en lille fin han dengang, men igår da jeg fodrede var den vildt i brunst, så tjekkede lige selv og tjah, der var ikke meget han over hende :D så hun røg straks til han, da hun er tæt på at være et halvt år.
- Vedhæftede filer
-
- aa Lglg ToY
- 4d28.jpg (25.18 KiB) Vist 3499 gange
-
- aa Lglg ToTo
- 5bbc.jpg (30.31 KiB) Vist 3499 gange
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk