Navne??

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
caty

Indlæg af caty » 27. apr 2008 10:10

Mahonia skrev:Altså hvis hun var min (det ville jeg ønske  :)  ), så skulle hun helt klart hedde Coco!
Hun minder mig om lækker chokolade med kokos!  :wink:

Hilsen fra Charlotte.
ja det er også sødt

men overvejer også Müslii
Senest rettet af caty 27. apr 2008 15:27, rettet i alt 1 gang.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 27. apr 2008 10:14

Müsli er da et rigtigt sødt navn til hende.  :)
Det synes jeg næsten du skulle beholde.  :wink:

Hilsen fra Charlotte.

caty

Indlæg af caty » 27. apr 2008 10:19

Mahonia skrev:Müsli er da et rigtigt sødt navn til hende.  :)
Det synes jeg næsten du skulle beholde.  :wink:

Hilsen fra Charlotte.
det syntes jeg også, men skifter tit mening

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 27. apr 2008 10:24

Ja, sådan kan det godt være med navne. Det skal gerne være det helt rigtige, for det skal jo vare resten af livet.  :wink:

caty

Indlæg af caty » 27. apr 2008 10:45

Mahonia skrev:Ja, sådan kan det godt være med navne. Det skal gerne være det helt rigtige, for det skal jo vare resten af livet.  :wink:
det er det der er svært jeg ved nemlig ikke hvad hun skal hedde syntes Müsli er et sødt navn men det passer ikke så godt til hende :?  :cry:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 27. apr 2008 11:26

Så skal du nok vente lidt endnu med at bestemme dig. Du skal jo selv synes, at hendes navn passer til hende og siger lidt om hvem hun er.

Du kan vælge efter udseende, men også efter hvordan hun er.
Måske er hun sjov, en sovetyne, meget aktiv, nysgerrig, blid, en lille bølle eller noget helt andet.

Hvordan synes du hun er?

Hilsen fra Charlotte.  :)

caty

Indlæg af caty » 27. apr 2008 14:51

Mahonia skrev:Så skal du nok vente lidt endnu med at bestemme dig. Du skal jo selv synes, at hendes navn passer til hende og siger lidt om hvem hun er.

Du kan vælge efter udseende, men også efter hvordan hun er.
Måske er hun sjov, en sovetyne, meget aktiv, nysgerrig, blid, en lille bølle eller noget helt andet.

Hvordan synes du hun er?

Hilsen fra Charlotte.  :)
jeg har ikke fåetrt hende endnu men min mor overvejer at hente hende  den her onsdag  :D rigtigt fedt har bare ikke et bur endnu :?

herle

Indlæg af herle » 27. apr 2008 19:19

tro mig jeg tale af afaring.
de gange jeg har skulle have ny hamster har jeg haft mange navne men det bliver ikke nogen af dem. men efter en dag eller to så er der et navn der passer til den.

den sidst jeg købte klalt jeg jack meen det var så en pige viste det sog så :oops:  :oops:
men hun heder stadig jack.

så der skal nok dukke et navn op  :D

herle

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 28. apr 2008 12:05

Ja, som herle også skriver, er det meget nemmere at give hamsen et godt navn, når du har den og kan se den og studere dens adfærd.

Lige pludselig dukker der et navn op. Helt sikkert!  :wink:

Ellers skriver du bare igen og fortæller lidt om hende. Så kommer der nok en masse gode forslag fra de andre herinde.

Måske kan din mor hjælpe eller en god veninde?  :wink:

Håber snart du får den lille hjem.  :)

Hilsen fra Charlotte.

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 28. apr 2008 14:59

herle skrev:tro mig jeg tale af afaring.
de gange jeg har skulle have ny hamster har jeg haft mange navne men det bliver ikke nogen af dem. men efter en dag eller to så er der et navn der passer til den.

den sidst jeg købte klalt jeg jack meen det var så en pige viste det sog så :oops:  :oops:
men hun heder stadig jack.

så der skal nok dukke et navn op  :D

herle
Ja, da jeg skulle have Jamie, så var det egentlig meningen, at hanskulle hedde Foxtrot, men da jeg så så ham, så var det et lille "Jamie Oliver-fjæs" :heart:
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Passionen

Indlæg af Passionen » 5. jun 2008 12:37

Synes den ligner sådan en cafe latte :P

Ville kalde den for Cofee .. ;)

Men din mening tæller i sidste ende. Synes også at Choko og Müsli er fine navne.

philolaura

Indlæg af philolaura » 27. jul 2008 15:30

jeg syntes choko

Låst