lh hb creme

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 12. aug 2008 14:47

Hamsterhjulet skrev:Er det ikke Ba_ hvis kun den ene af forældrene er hb, og Baba, hvis begge er det? Eller har jeg misforstået? :oops:
Ba_ er hvis man ikke ved hvad det andet gen er om det er ba eller Ba Baba er hvis man ved at den sidste er ba altså at den er enkelfaktor hvidbåndet
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 12. aug 2008 14:54

darkangel87 skrev:
Hamsterhjulet skrev:Er det ikke Ba_ hvis kun den ene af forældrene er hb, og Baba, hvis begge er det? Eller har jeg misforstået? :oops:
Ba_ er hvis man ikke ved hvad det andet gen er om det er ba eller Ba Baba er hvis man ved at den sidste er ba altså at den er enkelfaktor hvidbåndet
Ok, tak tak :D
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 12. aug 2008 15:00

darkangel87 skrev:de store og små bogstaver viser om genet er dominerende eller ressisivt store er dominerende små er ressisive
Okay. Takker.  :D

burrus

Indlæg af burrus » 12. aug 2008 15:13

ungen ved jeg er Baba - da den kun har fået ET Ba fra far :wink:  den har fået et Ba fra far og et ba fra mor :wink:  

Hvis den havde fået et Ba fra mor også ville den være BaBa - en dobbeltfaktor hvidbåndet..

Fanni - jeg tror du bytter om på BaBa og baba :wink:  en baba er uden bånd :wink: og en BaBa er en med bånd fra begge forældre

Hvis far har lavet bare EN unge uden bånd ved vi at han er Baba - indtil da bør man nok skrive Ba_ ved far hvis kun han har lavet båndede unger i et i et kuld :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 12. aug 2008 16:55

burrus skrev:
ungen ved jeg er Baba - da den kun har fået ET Ba fra far :wink:  den har fået et Ba fra far og et ba fra mor :wink:  

Hvis den havde fået et Ba fra mor også ville den være BaBa - en dobbeltfaktor hvidbåndet..

Fanni - jeg tror du bytter om på BaBa og baba :wink:  en baba er uden bånd :wink: og en BaBa er en med bånd fra begge forældre

Hvis far har lavet bare EN unge uden bånd ved vi at han er Baba - indtil da bør man nok skrive Ba_ ved far hvis kun han har lavet båndede unger i et i et kuld :wink:
Nårh! Tak, Pia :D  :oops:
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Låst