Ba_ er hvis man ikke ved hvad det andet gen er om det er ba eller Ba Baba er hvis man ved at den sidste er ba altså at den er enkelfaktor hvidbåndetHamsterhjulet skrev:Er det ikke Ba_ hvis kun den ene af forældrene er hb, og Baba, hvis begge er det? Eller har jeg misforstået?
lh hb creme
-

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Ok, tak takdarkangel87 skrev:Ba_ er hvis man ikke ved hvad det andet gen er om det er ba eller Ba Baba er hvis man ved at den sidste er ba altså at den er enkelfaktor hvidbåndetHamsterhjulet skrev:Er det ikke Ba_ hvis kun den ene af forældrene er hb, og Baba, hvis begge er det? Eller har jeg misforstået?

ungen ved jeg er Baba - da den kun har fået ET Ba fra farHamsterhjulet skrev:Er det ikke Ba_ hvis kun den ene af forældrene er hb, og Baba, hvis begge er det? Eller har jeg misforstået?

Hvis den havde fået et Ba fra mor også ville den være BaBa - en dobbeltfaktor hvidbåndet..
Fanni - jeg tror du bytter om på BaBa og baba

Hvis far har lavet bare EN unge uden bånd ved vi at han er Baba - indtil da bør man nok skrive Ba_ ved far hvis kun han har lavet båndede unger i et i et kuld

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Nårh! Tak, Piaburrus skrev:ungen ved jeg er Baba - da den kun har fået ET Ba fra farHamsterhjulet skrev:Er det ikke Ba_ hvis kun den ene af forældrene er hb, og Baba, hvis begge er det? Eller har jeg misforstået?den har fået et Ba fra far og et ba fra mor
![]()
Hvis den havde fået et Ba fra mor også ville den være BaBa - en dobbeltfaktor hvidbåndet..
Fanni - jeg tror du bytter om på BaBa og babaen baba er uden bånd
og en BaBa er en med bånd fra begge forældre
Hvis far har lavet bare EN unge uden bånd ved vi at han er Baba - indtil da bør man nok skrive Ba_ ved far hvis kun han har lavet båndede unger i et i et kuld