Hvilke farver er disse unger?
Hvilke farver er disse unger?
Hejsa vi er nye i guldhamsterfarvefaget og ville hører hvilke farver disse unger har?
- Vedhæftede filer
-
- unger1.jpg (87.21 KiB) Vist 2592 gange
De 4 Brunlige er Langhåret Hvidbåndet Zobel og de to bagerste er Langhåret sort og den ene er hvidbåndet sort men den bagerste kan jeg ikke se om også er hvidbåndet.
Den foreste er Langhåret Hvidbåndet Mink ser det ud til.

Den foreste er Langhåret Hvidbåndet Mink ser det ud til.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

Jeg er sikker på at den er Mink for den har øjenringe og er for brunlig til at være Creme, Mink er også en oplagt mulighed i det kuld når der er Zobel unger i kuldet.Bimserne skrev:Er du sikker på det er Mink? Den ligner en Creme med bånd den har bare røde øjne
Hvad farve skal mink have ?
Zobel = (ee U_)
Mink = (ee pp U_)
Så en mink er en Zobel hvor man har tilføjet Cinnamon så en Mink er altså i princippet en Rødøjet Zobel og så kommer den til at se sådan der ud.

Er det jeres egne unger? hvis det er tilfældet hvordan ser forældrene så ud?

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

Det er vores unger
Faren er hvidbåndet langhåret creme og moderen er hvidbåndet langhåret sort.

Benjamin skrev:Jeg er sikker på at den er Mink for den har øjenringe og er for brunlig til at være Creme, Mink er også en oplagt mulighed i det kuld når der er Zobel unger i kuldet.Bimserne skrev:Er du sikker på det er Mink? Den ligner en Creme med bånd den har bare røde øjne
Hvad farve skal mink have ?
Zobel = (ee U_)
Mink = (ee pp U_)
Så en mink er en Zobel hvor man har tilføjet Cinnamon så en Mink er altså i princippet en Rødøjet Zobel og så kommer den til at se sådan der ud.
Er det jeres egne unger? hvis det er tilfældet hvordan ser forældrene så ud?
Så ved vi at moren er Sort Umbrous det kan bare ikke ses på en sort men da der er kommet Zobel unger så ved vi at umbrous genet kommer fra hende så moren er (aa Ee ll Pp U_) og faren er ( Aa ee ll Pp)
Jeg kan lige rode mine billeder igennem for RØ Creme og Mink hamstere jeg har haft eller har avlet.
Jeg kan lige rode mine billeder igennem for RØ Creme og Mink hamstere jeg har haft eller har avlet.

Men er den så mink ? 
Du må godt vise billeder
Det lidt nemmere så!

Du må godt vise billeder

Benjamin skrev:Så ved vi at moren er Sort Umbrous det kan bare ikke ses på en sort men da der er kommet Zobel unger så ved vi at umbrous genet kommer fra hende så moren er (aa Ee ll Pp U_) og faren er ( Aa ee ll Pp)