Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
-
Aja1234
ZannDra skrev:At sætte to dyr sammen, som med sikkerhed vil prøve at slå hinanden ihjel?
Hvis ikk DET er dyrmishandling - hvad i alverden er så?!?
okay det er dyremishandling, men det er jo ikke mig der skrev det dumme forum. kan godt se at det er mishandling nu men vidste det ikke.

-
ZenZen
Ved skam godt ikk er dig der skrev det - men at NOGEN kunne skrive får mit pis lidt i kog...
Kan ikk gøre for det...
-
Aja1234
ZannDra skrev:Ved skam godt ikk er dig der skrev det - men at NOGEN kunne skrive får mit pis lidt i kog...
Kan ikk gøre for det...

-
liv
Aja... hvis du søger en vinterhvid han så skriv det i køb og sælg eller noget så får du ingen kommentarer på det

for man må ikke kommentere i salgstråde
men skriver du et indlæg her så må vi kommentere så meget vi vil! kan godt forstå du synes det er lidt irriterende at vi ikke skriver vi har en han men det skal foregå over PB så du får ikke nogen andre svar end det om dyremishandling og om din hamster er vinterhvid eller hybrid
heller lykke med at finde den rigtige han ham

-
Aja1234
liv skrev:Aja... hvis du søger en vinterhvid han så skriv det i køb og sælg eller noget så får du ingen kommentarer på det

men skriver du et indlæg her så må vi kommentere så meget vi vil! kan godt forstå du synes det er lidt irriterende at vi ikke skriver vi har en han men det skal foregå over PB så du får ikke nogen andre svar end det om dyremishandling og om din hamster er vinterhvid eller hybrid

men jeg vil jo ikke købe en han jeg vil jo bare have min hun ned til den i et lille stykke tid
-
liv
Aja1234 skrev:liv skrev:Aja... hvis du søger en vinterhvid han så skriv det i køb og sælg eller noget så får du ingen kommentarer på det

men jeg vil jo ikke købe en han jeg vil jo bare have min hun ned til den i et lille stykke tid
dt ved jeg! men så skriv du søger en han til parring!

-
AnnaR
Så, hun har vist forstået det. Og desuden skrev hun ikke at forumet hed "mangler hamster viden", men kun "mangler viden". Der er vist nogle der læser hvad de har lyst til at læse.
Aja: Jeg håber du finder en han til din hun, imellem tiden kan du jo bruge en masse tid her på at læse alt muligt om hamstere og det at få unger. Held og lykke.
-
HamsterMiaah
Aja1234 skrev:AnnaR skrev:Aja1234 skrev:men jeg har læst i et af forummerne at man godt kan
Hvad er det for et forum, altså hvad hedder det?
det hedder " mangler hamster viden" og i det forum var der en masse spørgsmål og et af dem var at om man kunne blande gulder og dværge. og så vard er en der svarede at det kunne man godt hvis bare de ville
Det gør hun da her?

I et indlæg over det, skrev hun det hed "mangler viden".
Senest rettet af
HamsterMiaah 19. okt 2008 21:09, rettet i alt 1 gang.
- HamsterMiaah.
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år

-
kwo
AnnaR skrev:Så, hun har vist forstået det. Og desuden skrev hun ikke at forumet hed "mangler hamster viden", men kun "mangler viden". Der er vist nogle der læser hvad de har lyst til at læse.
Aja skrev to næsten ens indlæg lige efter hinanden. I det første hed det "mangler viden", i det andet "mangler hamster viden". Jeg går ud fra det andet er en rettelse af det første, så jeg læser ikke det jeg vil, men det der står.

Kenneth Worm
-
Vimse
Hopiw skrev:Aja1234: Ingen her inde vil låne deres dyr ud til folk der ikke ved noget om hamstere, arter eller avl.

Tror også det er bedst du lige lære lidt mere om hamster avl, før du selv prøver det.

KH. Kathrine