Nando Rafael og Rita, lykken varede kort
-
Fandt desværre Rita død her til morgen
, kvæstelserne var for slemme til at hun kunne overleve 
Det hele skete såå hurtigt, havde roboerne til at stå i stuen så de kunne observeres hele tiden,chekkede dem flere gange dagligt, han må have angrebet og skambidt hende natten til igår
øv øv havde jeg dog bare opdaget det i tide inden det gik såå galt
.
Overvejer på det kraftigste at skille mig af med Nando, slemme ham !!!!!
Ved godt at han nok ikke pådrog hende kvæstelserne med fuldt overlæg, men jeg er godtnok meget træt af ham

Det hele skete såå hurtigt, havde roboerne til at stå i stuen så de kunne observeres hele tiden,chekkede dem flere gange dagligt, han må have angrebet og skambidt hende natten til igår

Ved godt at han nok ikke pådrog hende kvæstelserne med fuldt overlæg, men jeg er godtnok meget træt af ham

-
Øv hvor er det trist, det er jeg ked af at hører at det skulle gå sådan.malthesmor skrev:Fandt desværre Rita død her til morgen, kvæstelserne var for slemme til at hun kunne overleve
Det hele skete såå hurtigt, havde roboerne til at stå i stuen så de kunne observeres hele tiden,chekkede dem flere gange dagligt, han må have angrebet og skambidt hende natten til igårøv øv havde jeg dog bare opdaget det i tide inden det gik såå galt
.

Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Åh det var synd Hanne. Havde håbet, at Rita klarede den. Stakkels lille pus. :(
Man kan altid bebrejde sig selv, men vi kan jo ikke være over de små dyr i døgnets 24 timer! Sådan noget sker desværre.
Nando har bare fulgt sin natur, som den nu engang er i fangenskab, men jeg forstår godt, du er lidt træt af situationen. Måske skal du prøve igen senere med et andet par.

Man kan altid bebrejde sig selv, men vi kan jo ikke være over de små dyr i døgnets 24 timer! Sådan noget sker desværre.
Nando har bare fulgt sin natur, som den nu engang er i fangenskab, men jeg forstår godt, du er lidt træt af situationen. Måske skal du prøve igen senere med et andet par.

Det er jeg rigtig ked af at høre!! :(
Det må være hårdt for dig.
Kan godt forstå at du har svært ved at "tilgive" Nando, men det er
jo lidt svært at bebrejde ham det, da han kun handler ud fra sine instinkter.
Men under alle omstændigheder skal han nok bare være enegænger fremover.
Stort kram, det var et rigtig sørgeligt tab
:(
Det må være hårdt for dig.
Kan godt forstå at du har svært ved at "tilgive" Nando, men det er
jo lidt svært at bebrejde ham det, da han kun handler ud fra sine instinkter.
Men under alle omstændigheder skal han nok bare være enegænger fremover.
Stort kram, det var et rigtig sørgeligt tab

-
-