det var da godt! håber at de alle overlever :)Luna skrev:Har snakket med Maria og hun har givet mig gode råd mht ungerne:) de bliver madet hver tredje time, da de ikke får mælk nok. Jeg har fået dem il at spise og de var alle meget sultne:)
har mistet 2 unger, kan jeg miste resteb?
-
Efter at have snakket med Nikoline lød det ikke som om moren ikke er stresset men at ungerne ikke fik nok næring, så jeg forslog at made dem hver 3 time, og det lød til ungerne var meget sultne.
Hvordan går det med dem Nikoline? Lever de alle og hvordan håndtere de at blive fodret og hvad med Luna?
Jeg krydser sådan fingre for dem.
Hvordan går det med dem Nikoline? Lever de alle og hvordan håndtere de at blive fodret og hvad med Luna?
Jeg krydser sådan fingre for dem.
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Har mistet en mere så nu er der 10 tilbage. Mader dem hver tredje time og de fleste tager imod, de andre skælder mig ud, hehe:). Luna synes det er helt fint at jg er ved ungerne og hun nyder at være ude at lege mens jeg mader ungerne:) dog lkan jeg godt mærke at det er ubehageligt at de falder fra. Håber virkelig ikke der ryger flere. Kan ikke forstå det for det er ikke de helt små der falder fra, det er dem der ser sundest ud, som dør:(. Har stadif en unge som jeg hele tiden har troet ville falde fra da den er halv størrelse af de andre, men den lever stadig i bedste velgående
-