Er det en crittertrail eller hvad ? for der findes jo uhyr mange forskellige plast-bureKrede29 skrev:Alm plastik
Mor rykket ungerne i løbet af natten
Re: Mor rykket ungerne i løbet af natten
Buret er mærket iMac
Ungerne er 18 dage i morgen har ikke set dem endnu ,skal jeg regne med de bare kommer ud ??moren henter alt godt den mad hun kan finde og tager det med ind under køkkenet.
men tiden bliver de jo nød til at komme udKrede29 skrev:Ungerne er 18 dage i morgen har ikke set dem endnu ,skal jeg regne med de bare kommer ud ??moren henter alt godt den mad hun kan finde og tager det med ind under køkkenet.
så tror jeg at du skal fange dem, proppe dem i buret i en hyggelig rede, og vente på at mor hamster leder efter dem. Så kan du også fange hende.
-
Du kan overveje at købe en fælde der fanger dem levende og ligge noget godt i den og håbe på at fange dem en af gangen og putte i buret
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Har fanget 4 unger på køkke gulvet nu ud af et kuld på 12 tænker på hvor mange kan jeg regne med???
Puha, det er der ikke noget der kan svare på, for det er heller ikke sikkert at alle 12 har overlevet inde i hulenKrede29 skrev:Har fanget 4 unger på køkke gulvet nu ud af et kuld på 12 tænker på hvor mange kan jeg regne med???