Vi prøvede jo flere gange at parre Nullermand med Mille men uden held og vi havde vel en lidt naiv forestilling om at han nok havde mosevand et vist sted. Han fik så lov til at fornøje sig... Det havde så konsekvenser for Nuser
De sidste dage i Maj blev hun enormt rund og så måtte der jo byttes til barselsbur. (Det store uden tremmer i siderne)
Den 1 juni kom knægten løbende og sagde at nu havde hun født !! "Ja ja" (jeg troede han sagde det pga datoen) men det viste sig at der lå en del unger rundt om i buret. Gad vide om det var fordi hun ikke kunne styre det. Men jeg lempede dem forsigtigt ind i kassen med minimal berøring.
S### tænkte jeg, for vi var på vej afsted og ville først komme hjem om søndagen. Tænk nu hvis hun beslutter sig for en rejemad.
Da Jeg sad i bilen slog det mig... De har hængt i patterne da hun gik ud og er faldet af. Ganske rigtigt - ikke een reje er gået til endnu, ihvertfald har der ikke været halve rejer og blod.
Nå - men ti små fine gabende rejer blev det til og i går aftes kunne jeg så begynde at ane forskelle på dem. Nogle virke mørke ?????????
Så altså.. kan nuser have anlæg for sort også ?? Nullermand (nu omdøbt til "Farmand" er jo aa, men kan hun også have et "a" ??? Det ser ud som der er tre mørke.