gul - øhm eller???
nej det sku man ikke synes - harry har jo heller aldrig været i nærheden af den mørke farve da han havde kortere pels....
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
lige dugfriske billeder af lille manden:
Umbrouse det er han med de øre og de øjenringe
Men sammenligner jeg med rust umbrouse ser han mig en aaanelse mørk ud...
men jeg har aldrig set billeder af en gul umbrouse eller en rust gul umbrouse...

(pssst. han er lys midt på fordi han er hvidbåndet
)
jeg undres virkelig...

Umbrouse det er han med de øre og de øjenringe
Men sammenligner jeg med rust umbrouse ser han mig en aaanelse mørk ud...
men jeg har aldrig set billeder af en gul umbrouse eller en rust gul umbrouse...

(pssst. han er lys midt på fordi han er hvidbåndet

jeg undres virkelig...

Pia B
tja vil gul ikke lave kindtegninger selv om han kunne være aa? (for det er muligt da mor er Aa og far er aa)Odgaard skrev:Så er han jo ikke aa.
Pia B
jojo - men i teorien kan han jo godt være aacontraria skrev:nej så ville han være sortgul søde.. lige som birgittes...

Pia B
sjovt - jeg har bare hørt at ToY/ToTo skulle give kindtegninger uanset - også på en sortgul..Odgaard skrev:aa gør alle hårene ens fra inderst til yderst. Det er jo non-agouti, og det fjerner kindtegningerne.
mener det var herinde jeg læste det :?
nå ja... sort gul er han ikke så

Pia B
altså jeg vil give odgaard ret.. han kan ikke være aa når han har kindtegninger.
hvis vi tager udelukkelses metoden igen...
han er IKKE
gylden
gylden umbrouse
rust
sort
sortgul
creme
zobel
kopper
gul
hvad er der så tilbage... gul umbrouse og brun øret gul umbrouse og rust umbrouse....
hviken af de 3 det så er vil vi kun finde ud af hvis han parres med en aa bb EE PP uu toto = chokolade
hvis vi tager udelukkelses metoden igen...
han er IKKE
gylden
gylden umbrouse
rust
sort
sortgul
creme
zobel
kopper
gul
hvad er der så tilbage... gul umbrouse og brun øret gul umbrouse og rust umbrouse....
hviken af de 3 det så er vil vi kun finde ud af hvis han parres med en aa bb EE PP uu toto = chokolade
de venligste hilsner amanda