Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
-
burrus
FrkHoumann skrev:
Det bruger min bedste ven og hans storebror STORE mængder af.
Kunne være jeg sku spørge dem om det også kan bruges til hamstere

jeg ville IKKE brude det til hamstere! :shock:
jeg har selv fået et "sponsorat" af det og vores diætist fjernede det og smed det UD!
(hans direkte kommentar: kan I træne jer større og stærkere på saftevand og kakao er det til hver en tid sundere og mere effektivt end de affaldsstoffer!

)
Det er IKKE dyremad! slet slet ikke! det er knap nok for mennesker!
det er til ekstremt udøvende individer som ikke kan træne sig stærkere ved at indtage normal mad og drikke! ikke for pumpe-entusiaster og andre alm. mennesker! der er kakao væsentligt sundere og mere effektivt - men det er knap så sejt at stå med en mathilde end det er stå med "protein-boost"/"Maxiim" osv.. :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
liv
ja jeg holder mig til æg ost og babymad hvis jeg kan finde det men hvilken slags æble banan?

-
burrus
liv skrev:ja jeg holder mig til æg ost og babymad hvis jeg kan finde det men hvilken slags æble banan?

det tror jeg kommer an på fetas smag

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
liv
burrus skrev:liv skrev:ja jeg holder mig til æg ost og babymad hvis jeg kan finde det men hvilken slags æble banan?

det tror jeg kommer an på fetas smag

ja det finder jeg ud af! tak for hjælpen allesammen! jeg sikrer det ikke kan skade at falde ned og køber lidt protein rigt mad med til hende så må jeg bare vente
+ hvis i vil kan der komme lidt billeder af buret på søndag

-
FrkHoumann
burrus skrev:jeg ville IKKE brude det til hamstere! :shock:
jeg har selv fået et "sponsorat" af det og vores diætist fjernede det og smed det UD!
(hans direkte kommentar: kan I træne jer større og stærkere på saftevand og kakao er det til hver en tid sundere og mere effektivt end de affaldsstoffer!

)
Det er IKKE dyremad! slet slet ikke! det er knap nok for mennesker!
det er til ekstremt udøvende individer som ikke kan træne sig stærkere ved at indtage normal mad og drikke! ikke for pumpe-entusiaster og andre alm. mennesker! der er kakao væsentligt sundere og mere effektivt - men det er knap så sejt at stå med en mathilde end det er stå med "protein-boost"/"Maxiim" osv.. :?
Det var nu også kun for sjov at jeg skrev det
Regnede bestemt ikke med at den slags kunne bruges til dyr
- Mener nu ikke der ellers er noget i vejen med det og har selv fået noget af det, men jeg kan simpelthen ikke klare smagen
Det er jo på ingen måde det samme som steoider eller lignende.
Men det er nu også en anden sag.
Det er jo sjældent ting der decideret er lavet til mennesker er godt for dyr

-
Ringling
Jeg mener ikke at du behøver at fjerne hjulet før feta har født.
Ellers lyder det meget fint Liv
Hilsen Lotte

-
Spot
Synes du skal lade hende beholde hjulet.
Lyder rigtig godt

Du bliver overrasket over hvor hårdføre de små unger faktisk er !! de klatrer rundt, falder ned, maser hinanden i hjulet og slås om maden uden at komme til skade

-
liv
jeg har løst det der med hjulet ret godt synes jeg hver morgen inden skole tjekker jeg hende lige så putter jeg hende ned i en åben kasse hvor hjulet står der løber hun så længe hun vil så kommer hun ind og sove og om aftenen kan hun endten løbe i hjulet eller få en tur i bolden men prøver så vidt jeg kan at give hende ro

:D
-
Meddie
Så du vil altså fjerne hende fra buret mens hun har unger?
Det tror jeg nemlig ikke er nogen god ide..
~ Mvh. Mette og Clean
-
liv
Meddie skrev:Så du vil altså fjerne hende fra buret mens hun har unger?
nejnej.. nu her inden hun får unger

-
Meddie
liv skrev:Meddie skrev:Så du vil altså fjerne hende fra buret mens hun har unger?

Åh okay.. Troede bare hun skulle føde idag :oops:
~ Mvh. Mette og Clean
-
liv
Meddie skrev:liv skrev:Meddie skrev:Så du vil altså fjerne hende fra buret mens hun har unger?

Åh okay.. Troede bare hun skulle føde idag :oops:
altså det er muligt men da hun er dværg og de var sammen i længere tid kan hun føde fra idag - 13 jan

:)
-
Lykke
Meddie skrev:Så du vil altså fjerne hende fra buret mens hun har unger?
Jeg tager da jævnligt (dvs. næsten dagligt) mine hamster-mødre op af buret i et stykke tid, når de har unger, for at jeg kan se til ungerne.
Men det kommer helt an på hvordan hamsteren er/ har det med en.
-
Meddie
Lykke skrev:Meddie skrev:Så du vil altså fjerne hende fra buret mens hun har unger?
Jeg tager da jævnligt (dvs. næsten dagligt) mine hamster-mødre op af buret i et stykke tid, når de har unger, for at jeg kan se til ungerne.
Men det kommer helt an på hvordan hamsteren er/ har det med en.
Men det er jo også for at tjekke hvordan ungerne har det

Det gjorde jeg også da Popsi havde unger

Synes bare ikke der er nogen grund til unødig stress.
~ Mvh. Mette og Clean
-
liv
nåh nu får feta helt ro

hun skal bare ligge i sin dejlige bur de næste par dage og slappe af og gøre sig klar

hun fik noget æblemos idag og det var hun godt nok vild med! så det vil jeg også købe fremover så hun får lidt protein i sig

så de eneste to gange hun får kontakt med mig er når hun skal have sine dejlige proteiner

:D
har rykket buret over på mit skrivebord så jeg ikke skal stå og balancere med ungerne i luften når de skal tjekkes. (hun stod i en reol før) så satte jeg to plader op i siderne og stilte hende helt op af væggen så hun føler sig lidt tryg. så lagde jeg et håndklæde over så det blev lidt mørkt og rart men løftede op ved åbningen og stilte noget tungt så det hænger bare lidt ned foran men dægger resten af buret

hun virker ret tilfreds og går og hygger sig lidt her og der sover også lidt hist og her men hun har bygget 2 flotte reder hun skal nok bare lige finde ud af om de er rigtigt placeret

:lol:
så alt går godt

hun har dog fået en bule på maven (kig unger "svulvst??

) og svar endelig! :)
så min lille fedling er tilfreds!

:pinklove: