zobel eller ????

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Odgaard

Indlæg af Odgaard » 7. maj 2008 21:05

Ringling skrev:Men hvis hun er kobber, er der jo selvfølgelig også mulighed for at Ingolf er bb skjult af sin creme?
Creme skjuler ikke bb. Det bliver til en karamel i stedet. Altså farven "karamel" og ikke dem man spiser :lol:
Mvh. Pia

burrus

Indlæg af burrus » 7. maj 2008 21:08

uhm brunøret creme - nu i ny indpakning med røde striber
mums lige til skovturen!

:lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 7. maj 2008 21:08

fald lige over den her hvor en har lagt billed ind af hvordan minks-farve udvikler sig.
Indlægget der er skrevet: 21 Apr 2008 :  17:07:56 af Jem

http://www.petwebsite.com/forums/topic. ... hichpage=2

Jeg siger Zita er mink. og i må godt kaste ting efter mig hvis det lyder totalt latterligt

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 7. maj 2008 22:08

burrus skrev:
for i teorien KAN det lade sig gøre...  :wink:  uanset hvem trille er mor til...
(hvilket jeg så synes man bør rette på hjemmesiden...! :?)
Skal lige forstå dig ret - er det min eller Benjamin´s hjemmeside, du hentyder til ?? For på ingen af dem står der da, at Trille er mor til Malik !
Mange hilsner fra Jeanne.

Ringling

Indlæg af Ringling » 7. maj 2008 22:13

Odgaard skrev:
Ringling skrev:Men hvis hun er kobber, er der jo selvfølgelig også mulighed for at Ingolf er bb skjult af sin creme?
Creme skjuler ikke bb. Det bliver til en karamel i stedet. Altså farven "karamel" og ikke dem man spiser :lol:
Ok.. nu er han jo offwhite, og der er ikke lige umiddelbart noget inde på oversigten over guldhamsterfarver der hedder brunøret offwhite :D
Men han har altså meget brune ører synes jeg... men han er sikkert nok måske bare Bb.. er jo spændende nu hvor de er søskende..
Vedhæftede filer
ingolf.JPG
Fyldte kindposer
ingolf.JPG (9.68 KiB) Vist 5112 gange
Hilsen Lotte
Billede

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 7. maj 2008 22:16

Offwhite skal have helt brune ører. :wink:
Så det kan du ikke regne med. :wink:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Ringling

Indlæg af Ringling » 7. maj 2008 22:19

Aha.. jamen så er der jo ikke andet for end at få ham parret  :lol:
Hilsen Lotte
Billede

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 7. maj 2008 22:19

Jeanne skrev:
burrus skrev:
for i teorien KAN det lade sig gøre...  :wink:  uanset hvem trille er mor til...
(hvilket jeg så synes man bør rette på hjemmesiden...! :?)
Skal lige forstå dig ret - er det min eller Benjamin´s hjemmeside, du hentyder til ?? For på ingen af dem står der da, at Trille er mor til Malik !
Det var vidst mig der lige var hurtig faktisk har Pia ikke skrevet noget om hvem der er mor til malik og så fortalte jeg lige at det var Madonna. :wink:

Jeg kunne så ikke huske præcis hvad pia skrev så jeg huskede lige forkert og skrev så at Trille ikke var mor til Malik men at Madonna var det. :wink:

SÅ der er intet der skal rettes det var bare mig der lige lavede en fejl fordi jeg ikke kunne huske alt i Pias Lange indlæg. :oops:  :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

burrus

Indlæg af burrus » 8. maj 2008 05:43

Jeanne skrev: Skal lige forstå dig ret - er det min eller Benjamin´s hjemmeside, du hentyder til ?? For på ingen af dem står der da, at Trille er mor til Malik !
sjovt - det har jeg heller ikke skrevet, men det har benjamin åbenbart læst :lol:
jeg har hele tiden skrevet at trille var mor til max og max og madonna var forældre til malik...

jeg har bare ikke lige læst mit indlæg igen da benjamin kommenterede at trille altså ikke var mor til malik - for det har jeg heller aldrig skrevet, men bare troet at jeg havde,da benjamin kommenterede det :lol:  

typisk. det er den med at have de rette læsebriller på hele dagen...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 8. maj 2008 09:34

Mine mink har altså lignet dove som små, og altså været meget grålige. Så enten er det noget andet de kalder mink i USA, eller også ser deres dyr bare anderledes ud.

Billedet er af to mink dyr, en voksen og en unge:
Billede
Mvh. Pia

burrus

Indlæg af burrus » 8. maj 2008 09:40

og det indlæg siger jeg dig tak for pia :wink:  jeg har nemlig heller aldrig set en mink som zita...  :lol:  nmen har heller ikek set mange mink!  :lol:
Pia B

burrus

Indlæg af burrus » 8. maj 2008 10:47

for at vende tilbage til drengene (zitas farve bliver ikke bevist sådan lige alligevel..)

et par friske billeder af den ene af drengene (De er ens):
Billede
Billede

her ligger han og gemmer sig under to creme i højre hjørne:
Billede

:? hvis ikke det havde været for søster og øjenringene var gylden umbrouse mit bud - synes de er mystiske!
Pia B

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 8. maj 2008 10:52

De er altså HB Gylden Umbrous. Det er ganske tydelig synes jeg.

burrus

Indlæg af burrus » 8. maj 2008 10:53

Hopiw skrev:De er altså HB Gylden Umbrous. Det er ganske tydelig synes jeg.
ja... synes bare de er for "lyse"/grålig...
især i forhold til søster.... :?
Pia B

Lykke

Indlæg af Lykke » 8. maj 2008 11:04

Jeg så i øvrigt på ... ja det har nok være en engelsk side, at de skelner mellem en lys og en mørk gylden. Kan det hænge sammen med det?

Låst