søger vinterhvid han dværghamster

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
liv

Indlæg af liv » 19. okt 2008 15:27

Jeanne skrev:Det er en vinterhvid  :D
tror også det er en ren vinterhvid dværghamster i farven agoutie :wink:

Spot

Indlæg af Spot » 19. okt 2008 15:28

Vi skal have billeder af ryggen direkte oppefra og også af hovedet i profil
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

kwo

Indlæg af kwo » 19. okt 2008 16:06

Et forum der hedder "Mangler hamster viden"?
Jamen man kan da sige at det passer meget godt på dem der svarer derinde.  :D  :D

Men som andre har nævnt så er din hamster en vinterhvid dværghamster, og den bør kun parres med en anden vinterhvid dværghamster.
Kenneth Worm

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 19. okt 2008 18:46

"mangler hamsterviden" - Ja DET gør de! Sikke noget l*** at skrive!!!

Er SÅ forarget!!!

contraria

Indlæg af contraria » 19. okt 2008 18:48

jeg kan ikke finde foorumet når jeg googler det... du ikke sød at sende mig en pb med et link der ind til?
de venligste hilsner amanda

Aja1234

Indlæg af Aja1234 » 19. okt 2008 18:48

ZannDra skrev:"mangler hamsterviden" - Ja DET gør de! Sikke noget l*** at skrive!!!

Er SÅ forarget!!!
okay okay slap af! nu gider jeg ikke have i snakker om det lorte forum mer i mit forum. mit forum handler om at jeg søger en vinterhvid han

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 19. okt 2008 18:56

Aja1234 skrev:
ZannDra skrev:"mangler hamsterviden" - Ja DET gør de! Sikke noget l*** at skrive!!!

Er SÅ forarget!!!
okay okay slap af! nu gider jeg ikke have i snakker om det lorte forum mer i mit forum. mit forum handler om at jeg søger en vinterhvid han
Aja 1234 - det er forståeligt nok, at folk bliver meget forargede over, at nogen oplyser om, at guld- og dværghamster sagtens kan parres - for som Odgård også har skrevet, svarer det til at parre en løve med en huskat - og det er jo katastrofalt, hvis der findes et forum, hvor de er SÅ uvidende om dét, de rådgiver om !
Når man laver et indlæg (dét du kalder forum) - må man også regne med, at der kommer svar og kommentarer til dét man skriver  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 19. okt 2008 19:00

Enig med Jeanne... Det forum du har været på burde blive anmeldt for opfordring til dyrmishandling...!

Aja1234

Indlæg af Aja1234 » 19. okt 2008 19:02

ZannDra skrev:Enig med Jeanne... Det forum du har været på burde blive anmeldt for opfordring til dyrmishandling...!
det er vel ikke dyremishandling, vel?

Aja1234

Indlæg af Aja1234 » 19. okt 2008 19:04

Jeanne skrev:
Aja1234 skrev:

Er SÅ forarget!!!
Aja 1234 - det er forståeligt nok, at folk bliver meget forargede over, at nogen oplyser om, at guld- og dværghamster sagtens kan parres - for som Odgård også har skrevet, svarer det til at parre en løve med en huskat - og det er jo katastrofalt, hvis der findes et forum, hvor de er SÅ uvidende om dét, de rådgiver om !
Når man laver et indlæg (dét du kalder forum) - må man også regne
med, at der kommer svar og kommentarer til dét man skriver  :wink:
det er vel ikke dyremishandling vel?

Meddie

Indlæg af Meddie » 19. okt 2008 19:04

Jo det er dyremishandling!!
~ Mvh. Mette og Clean

Aja1234

Indlæg af Aja1234 » 19. okt 2008 19:04

Jeanne skrev:
Aja1234 skrev:

Er SÅ forarget!!!
Når man laver et indlæg (dét du kalder forum) - må man også regne
med, at der kommer svar og kommentarer til dét man skriver  :wink:
det er vel ikke dyremishandling vel?

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 19. okt 2008 19:08

At sætte to dyr sammen, som med sikkerhed vil prøve at slå hinanden ihjel?
Hvis ikk DET er dyrmishandling - hvad i alverden er så?!?

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 19. okt 2008 19:10

Aja1234 - Meddie har lige svaret i indlægget over dit at det er dyremishandling, og jeg er fuldstændig enig.
Det er et værre forum du kom ind på før, godt du er kommet herind.
Syntes også det er helt okay at andre folk flipper ud over at de inde på det andet forum troede at man kunne parre en guld med en dværg.
Jeg finder det lidt irriterende, at du skriver til dem at de skal slappe af. De havde besvaret dit egentlige spørgsmål, og så syntes jeg de har fuldstændig lov til at reagere som de gør. + at komme med kommentarer, som Jeanne skrev lidt længere oppe.
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Aja1234

Indlæg af Aja1234 » 19. okt 2008 19:31

HamsterMiaah skrev:Aja1234 - Meddie har lige svaret i indlægget over dit at det er dyremishandling, og jeg er fuldstændig enig.
Det er et værre forum du kom ind på før, godt du er kommet herind.
Syntes også det er helt okay at andre folk flipper ud over at de inde på det andet forum troede at man kunne parre en guld med en dværg.
Jeg finder det lidt irriterende, at du skriver til dem at de skal slappe af. De havde besvaret dit egentlige spørgsmål, og så syntes jeg de har fuldstændig lov til at reagere som de gør. + at komme med kommentarer, som Jeanne skrev lidt længere oppe.
jaja, okay :D

Låst