tror også det er en ren vinterhvid dværghamster i farven agoutieJeanne skrev:Det er en vinterhvid :D
søger vinterhvid han dværghamster
-
liv
-
Aja1234
Aja 1234 - det er forståeligt nok, at folk bliver meget forargede over, at nogen oplyser om, at guld- og dværghamster sagtens kan parres - for som Odgård også har skrevet, svarer det til at parre en løve med en huskat - og det er jo katastrofalt, hvis der findes et forum, hvor de er SÅ uvidende om dét, de rådgiver om !Aja1234 skrev:okay okay slap af! nu gider jeg ikke have i snakker om det lorte forum mer i mit forum. mit forum handler om at jeg søger en vinterhvid hanZannDra skrev:"mangler hamsterviden" - Ja DET gør de! Sikke noget l*** at skrive!!!
Er SÅ forarget!!!
Når man laver et indlæg (dét du kalder forum) - må man også regne med, at der kommer svar og kommentarer til dét man skriver

Mange hilsner fra Jeanne.
-
Aja1234
-
Aja1234
det er vel ikke dyremishandling vel?Jeanne skrev:Aja 1234 - det er forståeligt nok, at folk bliver meget forargede over, at nogen oplyser om, at guld- og dværghamster sagtens kan parres - for som Odgård også har skrevet, svarer det til at parre en løve med en huskat - og det er jo katastrofalt, hvis der findes et forum, hvor de er SÅ uvidende om dét, de rådgiver om !Aja1234 skrev:okay okay slap af! nu gider jeg ikke have i snakker om det lorte forum mer i mit forum. mit forum handler om at jeg søger en vinterhvid hanZannDra skrev:"mangler hamsterviden" - Ja DET gør de! Sikke noget l*** at skrive!!!
Er SÅ forarget!!!
Når man laver et indlæg (dét du kalder forum) - må man også regne
med, at der kommer svar og kommentarer til dét man skriver
-
Aja1234
det er vel ikke dyremishandling vel?Jeanne skrev:Aja 1234 - det er forståeligt nok, at folk bliver meget forargede over, at nogen oplyser om, at guld- og dværghamster sagtens kan parres - for som Odgård også har skrevet, svarer det til at parre en løve med en huskat - og det er jo katastrofalt, hvis der findes et forum, hvor de er SÅ uvidende om dét, de rådgiver om !Aja1234 skrev:okay okay slap af! nu gider jeg ikke have i snakker om det lorte forum mer i mit forum. mit forum handler om at jeg søger en vinterhvid hanZannDra skrev:"mangler hamsterviden" - Ja DET gør de! Sikke noget l*** at skrive!!!
Er SÅ forarget!!!
Når man laver et indlæg (dét du kalder forum) - må man også regne
med, at der kommer svar og kommentarer til dét man skriver
-
HamsterMiaah
Aja1234 - Meddie har lige svaret i indlægget over dit at det er dyremishandling, og jeg er fuldstændig enig.
Det er et værre forum du kom ind på før, godt du er kommet herind.
Syntes også det er helt okay at andre folk flipper ud over at de inde på det andet forum troede at man kunne parre en guld med en dværg.
Jeg finder det lidt irriterende, at du skriver til dem at de skal slappe af. De havde besvaret dit egentlige spørgsmål, og så syntes jeg de har fuldstændig lov til at reagere som de gør. + at komme med kommentarer, som Jeanne skrev lidt længere oppe.
Syntes også det er helt okay at andre folk flipper ud over at de inde på det andet forum troede at man kunne parre en guld med en dværg.
Jeg finder det lidt irriterende, at du skriver til dem at de skal slappe af. De havde besvaret dit egentlige spørgsmål, og så syntes jeg de har fuldstændig lov til at reagere som de gør. + at komme med kommentarer, som Jeanne skrev lidt længere oppe.
-
Aja1234
jaja, okayHamsterMiaah skrev:Aja1234 - Meddie har lige svaret i indlægget over dit at det er dyremishandling, og jeg er fuldstændig enig.