Nej, der er bestemt ingen grund til unødig stress. Måske forstod/ forstår jeg bare ikke helt hvad du mente :)Meddie skrev:Men det er jo også for at tjekke hvordan ungerne har detLykke skrev:Jeg tager da jævnligt (dvs. næsten dagligt) mine hamster-mødre op af buret i et stykke tid, når de har unger, for at jeg kan se til ungerne.Meddie skrev:Så du vil altså fjerne hende fra buret mens hun har unger?
Det tror jeg nemlig ikke er nogen god ide..
Men det kommer helt an på hvordan hamsteren er/ har det med en.
Det gjorde jeg også da Popsi havde unger
Synes bare ikke der er nogen grund til unødig stress.
hvad mere kan jeg gøre?
HeheLykke skrev:Nej, der er bestemt ingen grund til unødig stress. Måske forstod/ forstår jeg bare ikke helt hvad du mente :)Meddie skrev:Men det er jo også for at tjekke hvordan ungerne har detLykke skrev: Jeg tager da jævnligt (dvs. næsten dagligt) mine hamster-mødre op af buret i et stykke tid, når de har unger, for at jeg kan se til ungerne.
Men det kommer helt an på hvordan hamsteren er/ har det med en.

Mente bare at jeg ikke synes der er nogen grund til at putte en hamster ned i en anden kasse for at løbe en tur i sit løbehjul frem for at få det ned i buret til ungerne. Men det har Liv jo heller ikke tænkt sig at gøre - så det hele er jo bare super

~ Mvh. Mette og Clean
Men det kommer nok an på den hamster.Meddie skrev:HeheLykke skrev:Nej, der er bestemt ingen grund til unødig stress. Måske forstod/ forstår jeg bare ikke helt hvad du mente :)Meddie skrev: Men det er jo også for at tjekke hvordan ungerne har det
Mente bare at jeg ikke synes der er nogen grund til at putte en hamster ned i en anden kasse for at løbe en tur i sit løbehjul frem for at få det ned i buret til ungerne. Men det har Liv jo heller ikke tænkt sig at gøre - så det hele er jo bare super
For hvis mine guldhamster-mødre har hjul, når ungerne kan kravle, ender ungerne med at blive slynget rundt i hjulet. Så de får kun lov at løbe i hjul i en kasse uden for buret, mens de har unger.
Hvis hamsteren gerne vil op, vil det ikke stresse den. Den skal selvfølgelig ikke være ½ time uden for buret, når ungerne er helt bittesmå...
Men egentlig tager de ikke skade af at blyve slynget rundt selvom det lyder voldsomtLykke skrev:Men det kommer nok an på den hamster.Meddie skrev:HeheLykke skrev: Nej, der er bestemt ingen grund til unødig stress. Måske forstod/ forstår jeg bare ikke helt hvad du mente :)
For hvis mine guldhamster-mødre har hjul, når ungerne kan kravle, ender ungerne med at blive slynget rundt i hjulet. Så de får kun lov at løbe i hjul i en kasse uden for buret, mens de har unger.
Hvis hamsteren gerne vil op, vil det ikke stresse den. Den skal selvfølgelig ikke være ½ time uden for buret, når ungerne er helt bittesmå...

Jeg blev også selv sådan lidt "åh nej, hvad gør hun dog" (

De tager ikke skade og er mere hårdføre end man tror, sådan nogle små unger

~ Mvh. Mette og Clean
ja, det kan så godt være. Men det ser dæleme voldsomt ud!Meddie skrev:Men egentlig tager de ikke skade af at blyve slynget rundt selvom det lyder voldsomtLykke skrev:Men det kommer nok an på den hamster.Meddie skrev: Hehe
Jeg blev også selv sådan lidt "åh nej, hvad gør hun dog" () da jeg så Katrines kulds unger. Der hvor jeg har min Popsi fra
Det kan jeg kun give dig ret i :lol:Lykke skrev:ja, det kan så godt være. Men det ser dæleme voldsomt ud!Meddie skrev:Men egentlig tager de ikke skade af at blyve slynget rundt selvom det lyder voldsomtLykke skrev: Men det kommer nok an på den hamster.
Jeg blev også selv sådan lidt "åh nej, hvad gør hun dog" () da jeg så Katrines kulds unger. Der hvor jeg har min Popsi fra
Men der har aldrig været problemer med det ihvertfald..

~ Mvh. Mette og Clean